ZADNJI POKUŠAJ PRODAJE

Radio 101 postaje državna tvrtka?

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 22.12.2011 12:35
  • Objavljeno 22.12.2011 u 12:35
Radio 101 u štrajku

Radio 101 u štrajku

Izvor: tportal.hr / Autor: flickr.com

Radio 101 u stečaju pokušat će još jednom kroz dokapitalizaciju pronaći novog vlasnika, po početnoj cijeni od šest milijuna kuna, a ako i to propadne njegov će većinski vlasnik postati država

Stečajni upravitelj Maroje Stjepović raspisao je natječaj za prikupljanje ponuda za dokapitalizaciju Radija 101, s početnim iznosom od šest milijuna kuna, koji traje do 31. siječnja 2012. godine, kada će biti javno otvorene ponude.

Radi se o četvrtom pokušaju dokapitalizacije Stojedinice u proteklih par mjeseci - počelo se s cijenom od 12 milijuna kuna koja je spuštena na 10,8 milijuna kuna, pa na 9,7 milijuna kuna, no na natječaje se nitko nije javio. Ako ni sada ne bude zainteresiranih, koncept spašavanja Radija 101 kroz dokapitalizaciju propada jer se ne isplati spuštati cijenu ispod šest milijuna kuna, rekao je Stjepović.

U tom slučaju Stjepović najavljuje izradu novog stečajnog plana po kojem bi se potraživanja pretvorila u udjele, što znači da bi većinskim vlasnikom postala država koja je najveći vjerovnik, što izravno, što preko svojih institucija poput Agencije za osiguranje radničkih potraživanja i Agencije za elektroničke medije.

U prvom pokušaju pronalaženja novog vlasnika, koji je ljetos propao zbog izmjena Zakona o elektroničkim medijima i odluke Vijeća za elektronske medije, javilo se nekoliko investitora, a najviše je ponudio Media servis - 15,1 milijun kuna

Sada, kada je cijena daleko niža, više nema zainteresiranih investitora, što Stjepović objašnjava nepovjerenjem investitora u državu koja je prvi pokušaj privatizacije Stojedinice zaustavila izmjenom zakona.

Možda se atmosfera popravi s dolaskom nove vlasti, nada se Stjepović koji ističe da bi novi vlasnik preuzeo popularni medij s dvadesetak zaposlenih i desetak honorarnih suradnika, te s 'nula kuna obveza'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi