projekt HTZ

Provodi se kampanja za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj

13.09.2018 u 13:56

Bionic
Reading

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) do kraja rujna provodi završnicu kampanje "Epic Week in Croatia-Last call", u sklopu koje turistima predlaže više od 200 aktivnosti, lokacija i drugih sadržaja za kreiranje idealnog odmora u Hrvatskoj, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a, dodajući da je ta kampanja ove godine dosegnula 50 milijuna ljudi

Završnica kampanje "Epic Week in Croatia - Last call", provodit će se kao i u prethodnim mjesecima na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram, na kojima se uz ostalo potiče pratitelje da sami iz ponuđenih aktivnosti kreiraju svoj dom u Hrvatskoj te da to objave na mrežama.

Time sudjeluju i u nagradnoj igri, pri čemu pobjednika HTZ nagrađuje upravo njegovim odmorom iz snova u Hrvatskoj, pa će tako u Hrvatsku sredinom rujna stići i Sophia iz Velike Britanije, koja je među 12 tisuća prijavljenih fanova pobijedila u prethodnoj kampanji objavom videa u kojem pokazuje zavidno znanje hrvatske povijesti i kulture i pjeva stihove hrvatske himne.

Sve što je sama odabrala za odmor u Hrvatskoj sada će joj se i ostvariti, a dobar efekt i odaziv publike HTZ očekuje i u završnom, četvrtom dijelu te kampanje do kraja rujna.

"To je jedna od naših popularnijih promotivnih kampanja koja je u svakom nastavku donosila bolje promotivne rezultate i rast zanimanja i broja fanova na društvenim mrežama gdje ju provodimo. U ovom nastavku Hrvatsku prikazujemo kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći nešto zanimljivo", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

  • +42
Ljeto na plažama diljem Hrvatske 2018. Izvor: Pixsell / Autor: Ivo Cagalj/PIXSELL

Naglašava i da je prethodni, treći nastavak te kampanje, u sklopu kojeg je za pobjednicu odabrana Sophia iz Velike Britanije, ostvario doseg veći od 50 milijuna ljudi, a više od 60 tisuća novih fanova počelo je pratiti kanale HTZ-a po društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest.

I završnica kampanje se provodi na ključnim emitivnim tržištima poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Italije, Poljske, Češke i drugih, a sudjelovati mogu i ljubitelji putovanja iz Hrvatske.