PRODAJA BRODOGRADILIŠTA

Privatizacija neće proći bez socijalnih nemira

  • Autor: Hina
  • Zadnja izmjena 23.06.2009 14:06
  • Objavljeno 23.06.2009 u 14:03
brodogradnja

brodogradnja

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

Predsjednik Sindikata Istre i Kvarnera i voditelj županijskog ureda za Primorsko-goransku županiju Hrvatske udruge sindikata (HUS) Bruno Bulić danas je na konferenciji za novinstvo, govoreći o najavi privatizacije brodogradilišta, ustvrdio da je potrebna hitna mobilizacija sindikata i njihovo zajedničko djelovanje.

Privatizaciju će pratiti i preustroj brodogradilišta, što znači otpuštanje dijela radnika, kazao je Bulić.

Istaknuo je da je potrebno ponovno pokrenuti zajedničke sastanke sindikata koji djeluju u brodogradilištima te zajednički izvješćivati o rezultatima radnike.

Mora se, kazao je Bulić govoreći o brodogradilištu '3. maj', sazvati Radničko vijeće i nastaviti s održavanjem sastanaka vijeća jednom tjedno. Uz to, mora se sazvati i skup radnika na kojem bi se radnicima predstavilo što se dogodilo od zadnjeg skupa radnika na kojem je tražena i ishodovana smjena Uprave.

Navodeći da se na natječaje za privatizaciju hrvatskih brodogradilišta mogu javiti svi zainteresirani bez obzira na njihovu djelatnosti, upitao je tko se može u sadašnje vrijeme recesije odlučiti na ulaganje u brodogradnju.

'Ako Vlada misli da će brodogradnja šaptom pasti, grdno se vara'
, naglasio je Bulić ocjenjujući da u brodogradnji radi previše ljudi da ne bi bilo socijalnih nemira. Rekao je i da je potrebna viša razina radničke svijesti jer, kako kaže, samo sindikat stoji uz radnike.

Ocijenio je da hrvatski pregovarači u razgovorima s Europskom komisijom o budućnosti brodogradnje nisu pregovarali nego samo slušali.

Bulić je ustvrdio da osnovni razlog ograničavanja hrvatske brodogradnje nije zaštita brodogradnje u EU jer tamo, kako je rekao, djeluje još samo jedno ili dva brodogradilišta u Njemačkoj, po dva u Italiji i Francuskoj, a u Velikoj Britaniji ni jedno. Očito netko u Europi štiti svoj kapital u brodogradilištima na Dalekom istoku, jer je jasno da ni Kinezi ni Korenci nisu vlasnici tamošnjih brodogradilišta, zaključio je Bulić.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi