KRAJ JEDNE ERE

Sumrak za legendarnog proizvođača: Panini više neće raditi sličice za nogometni Euro! Posao dobili Amerikanci

06.04.2022 u 20:56

Bionic
Reading

Američka kompanija Topps postala je ekskluzivni partner UEFA-e u proizvodnji albuma sa sličicama nogometaša i drugih kolekcionarskih predmeta za nadolazeće Europsko prvenstvo, zamijenivši dugogodišnjeg partnera, čuvenu talijansku tvrtku Panini

Nedavno preuzeta od globalne digitalne sportska platforme Fanatics za otprilike 500 milijuna dolara, tvrtka Topps će sada proizvoditi artikle kao što su naljepnice za albume za Euro 2024. i 2028., te Euro za žene 2025. i finale Lige nacija do 2028. godine.

Topps je već službeni partner UEFA-ine Lige prvaka i drugih UEFA-inih klupskih natjecanja, a novim ugovorom suradnja se proširuje na proizvodnju artikala koji uključuju europske reprezentacije.

Panini je poznat po proizvodnji albuma s naljepnicama za svjetska i europska nogometna prvenstva od sedamdesetih godina.

Prvi album sa sličicama nogometaša pušten je u prodaju pred Svjetsko prvenstvo u Italiji 1970. godine, a osam godina kasnije povodom Prvenstva svijeta u Njemačkoj 1978. uslijedila je premijera puštanja u prodaju širom svijeta.

Od tada 'Paninijev' album stekao je kultni status, i u mnogim zemljama svijeta, pred velika prvenstva razmjenjuju se sličice, i to u okviru većih okupljanja razmjenjivača sličica.

Talijanska kompanija ostaje FIFA-in partner za Svjetsko prvenstvo 2022. u Kataru, koje će se održati od 21. studenog do 18. prosinca.

"Europsko prvenstvo najveći je i najprestižniji nogometni događaj na nacionalnoj razini u Europi", rekao je Mark Catlin, generalni direktor međunarodnog sporta i zabave u Toppsu.

U sklopu sporazuma, čuveni trener Jose Mourinho, koji trenutno vodi Romu, angažiran je kao ambasador koji će birati igrače za Toppsove albume naljepnica.