POSLOVNI REZULTATI

Optima Telekomu i dalje raste operativna dobit

28.10.2015 u 14:58

Bionic
Reading

U prvih devet mjeseci telekomunikacijska tvrtka Optima Telekom zabilježila je nastavak pozitivnih trendova u poslovanju koji se očituju u rastu operativne dobiti i padu poslovnih rashoda

U prvih devet mjeseci 2015. Optima Telekom je ostvario porast operativne dobiti (EBITDA) prije jednokratnih stavki za 18,5 posto u odnosu na isto razdoblje lani, a EBITDA marža rasla je za 5,3 postotna poena. Istovremeno, nastavljen je trend pada ukupnih poslovnih rashoda koji su u prvih devet mjeseci 2015. pali za čak 14,2 posto u odnosu na isti period u 2014.

Navedeni pozitivni rezultati nadomjestili su pad ukupnih poslovnih prihoda za 8,4 posto te je Optima na kraju prvih devet mjeseci 2015. ostvarila neto dobit od 0,5 milijuna kuna, što je za 6,3 milijuna kuna bolji neto rezultat prije jednokratnih stavki u odnosu na isti period lani.

Na smanjenje ukupnih poslovnih prihoda Optima Telekoma, koji na kraju trećeg kvartala 2015. iznose 334,3 milijuna kuna, prvenstveno je utjecao pad broja korisnika javne govorne usluge te pad prihoda u istom segmentu za 17,5 posto, a koji i na globalnoj razini imaju tendenciju smanjenja, odnosno kontinuiran trend pada u količini ostvarenih minuta.

No s druge strane nastavljen je trend rasta prihoda od interneta, a oni su ostvarili porast za 9 posto, kao i trend rasta prihoda iz veleprodajnog segmenta s rastom od 13,3 posto.

'I u ovom tromjesečju ostvarili smo vrijedan rezultat. Rast EBITDA-e prije jednokratnih stavki, kao i smanjenje poslovnih rashoda, predstavlja kontinuitet u 2015. te stvara temelje za daljnje jačanje Optimine pozicije na tržištu. S druge strane prilagođavanjem ponude, unapređenjem kvalitete usluga, kao i unapređenjem procesa koji direktno utječu na zadovoljstvo korisnika, radimo na jačanju konkurentnosti i približavamo se korisnicima. Sve to donosi rezultate pa tako iz mjeseca u mjesec bilježimo sve veći priljev novih korisnika, ali i sve manji odljev postojećih. S obzirom i na snažnije marketinške aktivnosti koje provodimo, kao i ulaganje u izgradnju i jačanje Optiminog brenda, rezultati su jednostavno neizbježni te moja očekivanja ostaju pozitivna i za naredni period’, izjavio je predsjednik Uprave Optima Telekoma Zoran Kežman