izdavač jutarnjeg lista

Hanza media izašla iz predstečajne nagodbe, podmireni dugovi od pola milijarde kuna

04.03.2020 u 19:12

Bionic
Reading

Hanza Media, hrvatski nakladnik tiskanih medija, uspješno je završila proces predstečaja, izvijestili su u srijedu iz te medijske kuće navodeći kako je Trgovački sud u Karlovcu 20. veljače donio rješenje o “brisanju zabilježbe odobrenja predstečajne nagodbe subjekta upisa Hanza Media d.o.o.''.

Iz Hanza medije ističu da je realizacija predstečajne nagodbe bila je iznimno složena i zahtjevna jer je, između ostalog, uključivala ukupno šest povezanih predstečajnih procesa te integriranje svih drugih tvrtki iz sustava krovne kompanije. U sklopu nagodbe podmirene su ukupne obveze u iznosu od 497,8 milijuna kuna, što ''svjedoči o značajnom financijskom naporu koji je kompanija poduzela'', naglašavaju iz te medijske kuće. Prema riječima Ane Hanžeković, članice Uprave Hanza Medije, poseban razlog za zadovoljstvo nalazi se u činjenici da je proces financijskog restrukturiranja kompanije i ispunjenja obveza iz predstečajne nagodbe dovršen prije planiranog roka.

''To nije bio nimalo jednostavan zadatak, posebno s obzirom na to da je za kompanije u predstečaju pristup financijskim tržištima praktički zatvoren te su prisiljene likvidnost osiguravati isključivo iz vlastitog poslovanja. Provodeći nužne organizacijske promjene i fokusirajući se na svoju temeljnu djelatnost, uspjeli smo dokazati da Hanza Media može profitabilno poslovati i ispunjavati sve svoje obveze, uz stalnu isporuku kvalitetnog i privlačnog sadržaja čitateljima svojih medijskih izdanja. Ponosna sam na trud koji su tijekom proteklih pet godina u ispunjenje tog cilja uložili zaposlenici Hanza Medije'', istaknula je Ana Hanžeković.

U sastavu Hanza Medije su Jutarnji list, regionalne dnevne novine Slobodna Dalmacija, vodeći tjedni ženski časopis Gloria, tjednik Globus, Sportske novosti, ukupno više od trideset tiskanih izdanja i dvadeset digitalnih izdanja koja pokrivaju širok raspon tema, od domaćih i međunarodnih vijesti, politike i gospodarstva, preko sporta, kulture, lifestylea, hrane, zdravlja, uređenja interijera do autoindustrije. Uz to, ističu da na proizvodnji medijskog sadržaja sudjeluju i nagrađivani Nativ studio, foto agencija Cropix i produkcija web-televizija, a organiziraju se i uspješne konferencije i događanja.

S povezanim društvima Hanza Medija danas zapošljava 774 djelatnika, a nakon uspješnog okončanja predstečajne nagodbe iz te medijske kompanije poručuju kako sada započinje novi ciklus poslovnog razvoja.

''Kompanija sada ulazi u novo, perspektivno razdoblje i uvjerena sam da ćemo ga iskoristiti te dodatno učvrstiti svoju poziciju vodeće medijske kompanije u Hrvatskoj'', kazala je Ana Hanžeković.