NAJAVA PROIZVOĐAČA

Adidas zatvara fizičke trgovine, okreće se Internetu

09.04.2018 u 13:09

Bionic
Reading

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas očekuje zatvaranje fizičkih trgovina u sljedećim godinama u sklopu preusmjeravanja na internetsku prodaju, kazao je izvršni direktor u razgovoru za poslovni list The Financial Times (FT)

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas očekuje zatvaranje fizičkih trgovina u sljedećim godinama u sklopu preusmjeravanja na internetsku prodaju, kazao je izvršni direktor u razgovoru za poslovni list The Financial Times (FT).

"S vremenom ćemo imati manje trgovina ali će one biti bolje", ustvrdio je Kasper Rorsted u nedjeljnom intervjuu za FT.

Trenutno Adidas ima 2.500 trgovina širom svijeta i još 13 tisuća franšiznih trgovina u kojima se prodaje samo jedan brend, napominje britanski list.

Očekuje se da će se u idućoj godini broj Adidasovih trgovina blago smanjiti, napominje je izvršni direktor njemačke kompanije.

"Za nas je internetska stranica naša najvažnija trgovina na svijetu", naglasio je Rorsted.

Adidas želi više nego udvostručiti prodaju putem Interneta do 2020. godine, na četiri milijarde eura. U prošloj godini tim su kanalom prodaje ostvarili prihode od 1,6 milijardi eura.

Blanka Vlašić za Adidas Izvor: Promo fotografije / Autor: adidas Originals by Mary Katrantzou