PROGRAM PRETPLATE

Volvo novom kampanjom preporučio kupcima da ne kupuju njihove automobile

  • Autor: Ivan Živković
  • Zadnja izmjena 13.12.2018 11:15
  • Objavljeno 13.12.2018 u 11:15
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volvo

Švedski proizvođač automobila spreman je za veliki zaokret u poslovanju. Umjesto direktne prodaje vozila, Volvo želi da budući korisnici koriste uslugu pretplate

Program Care by Volvo pokrenut je u Njemačkoj s reklamnom kampanjom koja kupcima kaže: ‘Nemojte kupiti ovaj automobil. Pretplatite se na njega’.

Tako je primjerice Volvo XC40 Nijemcima dostupan po fiksnoj mjesečnoj cijeni od 498 eura. U ovu cijenu uključen je novi registrirani automobil, osiguranje, kao i usluge poput pomoći na cesti ili pak odlaganja zimskih guma.

U ponudi je i veći SUV XC90 po cijeni od 929 eura mjesečno.

Volvo je s programom Care by Volvo inicijalno krenuo u SAD-u gdje Šveđani uspješno privlače mlađu kategoriju korisnika premda istraživanja pokazuju da je svega 15 posto ispitanika zainteresirano za ovu uslugu.

U Njemačkoj bi se tržište moglo pokazati zahtjevnijim zbog relativno visoke cijene pretplate koja je 40-ak posto viša od usluge leasinga.

  • +24
  • +21

Volvo XC40

Izvor: Promo fotografije / Autor: Volvo

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!