JOŠ moćniji

Audi SQ7 i Audi SQ8 s motorom V8 TFSI; snažni sportski Otto motori sada su u trendu

Audi SQ7 TFSI i SQ8 TFSI

Audi SQ7 TFSI i SQ8 TFSI

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi / Grafička obrada: Z.M.

Uz motor od 507 KS, SQ7 i SQ8 sadrže brojne visokotehnološke komponente ovjesa i nude nove funkcije povezivanja i pomoći

Audi je predstavio SQ7 i SQ8 s novim TFSI motorima. Njemačka premium marka tako reagira na svjetski trend prema sportskim benzinskim motorima u SUV segmentu visokih performansi. Audi SQ7 i SQ8 sadrže brojne visokotehnološke komponente ovjesa i nude nove funkcije povezivanja i pomoći. Oni će se predstaviti na europskim tržištima početkom jeseni 2020. godine.

Audi SQ7 TFSI

Audi SQ7 TFSI

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Moćni 4.0 TFSI motor

Sa svojih 507 KS (373 kW) snage i 770 Nm okretnog momenta, 4.0 TFSI benzinski motor pokreće velike SUV modele Audi SQ7 i SQ8 izuzetno snažno. Ubrzanje od nula do 100 km/h tako sada za ova dva modela traje samo 4,1 sekunde, dok im za međuubrzanje od 80 do 120 km/h treba samo 3,8 sekundi. Najveća brzina im je elektronski ograničena na 250 km/h.

Ovisno o odabranoj opremi, SQ7 troši između 12,0 i 12,1 litara goriva na 100 kilometara, što odgovara emisiji CO₂ od 276 do 278 grama po kilometru. SQ8 također troši između 12,1 do 12,0 litara (275 do 276 grama CO₂).

V8 4.0 TFSI motor

V8 4.0 TFSI motor

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Ovaj četverolitreni Biturbo V8 motor visoke je tehnologije, a sustav cilindra na zahtjev (Cylinder on demand ili COD) privremeno isključuje četiri cilindra u umjerenom stilu vožnje, čime se smanjuje potrošnja. Dva twin-scroll turbopunjača poboljšavaju punjenje komora za izgaranje smanjujući povratni tlak ispušnih plinova i optimizirajući izmjenu plina. Konfiguracija ovog motora je pod 90 stupnjeva, što im omogućava kratke putove plinova i spontani odgovor čak i pri malim brzinama motora. U ispušnom sustavu, dvije kontrolirane preklopne zaklopke – aktuatori - moduliraju zvuk motora od osam cilindara. Oscilirajuće zavojnice u aktivnim nosačima motora minimiziraju prijenos vibracija na karoseriju stvarajući suprotne vibracije, koje se preklapaju s vibracijama motora i u velikoj mjeri ih eliminiraju.

Audi SQ8 TFSI

Audi SQ8 TFSI

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Za sportske performanse: prijenos snage i podvozje

8-brzinski tiptronic automatski mjenjač i stalni quattro pogon na sve kotače prenose vrhunsku snagu 4.0 TFSI motora na cestu. Audi SQ7 i SQ8 su standardno opremljeni s dvije sportske komponente šasije: prilagodljivim zračnim ovjesom s kontroliranim amortizerima i zakretanjem sva četiri kotača. Pri malim brzinama, ovaj sustav okreće stražnje kotače za čak 5 stupnjeva u suprotnom smjeru, što poboljšava okretnost i smanjuje krug okretanja. Pri brzinama od 60 km/h i više, lagano se okreću u istom smjeru za poboljšanu stabilnost pri većim brzinama i za vrijeme brze promjene smjera.

Audi SQ7 TFSI

Audi SQ7 TFSI

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Postoji još jedna vrlo učinkovita komponenta u naprednom paketu ovjesa - elektromehanička aktivna stabilizacija kotrljanja (elektromechanische aktive Wankstabilisierung ili eAWS). Kad automobil vozi ravno naprijed, sustav koji djeluje na stabilizatore pomoću elektromotora, osigurava visoku razinu udobnosti u vožnji. Kada brzo skrenete u zavoj, smanjuje se bočno nagibanje. Ovaj paket uključuje i sportski diferencijal, koji pogonski okretni moment pomiče između stražnjih kotača po potrebi pri vožnji brzim zavojem. Zbog toga je upravljanje SQ7 i SQ8 još okretnije i preciznije.

Audi SQ8 TFSI

Audi SQ8 TFSI

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Kao središnja upravljačka jedinica, elektronička platforma šasije (Elektronische Fahrwerkplattform ili EFP) povezuje većinu upravljanih sustava šasije jedan s drugim. Vozač doživljava ovu blisku suradnju s maksimalnom preciznošću upravljanja. U sustavu Audi drive select, vozač može birati između sedam profila vožnje - udobnost, auto, dinamičnost, učinkovitost, allroad, offroad i pojedinačni.

Audi SQ8 TFSI

Audi SQ8 TFSI

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Audi SQ7 standardno dolazi s 20-colnim kotačima, a kotači veličine do 22 cola su dostupni kao opcija. Standardna veličina SQ8 je 21 cola, a opcijske veličine su 22 i 23 cola. Kočioni diskovi na prednjoj osovini promjera su 400 milimetara u oba automobila, a njihove crne kočione čeljusti nose S logotipe. Alternativno, Audi ugrađuje keramičke diskove od karbonskih vlakana sprijeda i straga, koji su posebno snažni i izdržljivi. Kočione čeljusti su ovdje obojane antracitno sivom bojom. Inovacije u Infotainment sustavu, umrežavanje i pomoć vozačima upotpunjuju tehnološki paket ova dva modela - čine vožnju, prema Audiju, i parkiranje još samouvjerenijom, ugodnijom i udobnijom.

Audi SQ7 i Audi SQ8 s motorom 4.0 TFSI bit će predstavljeni u Europi na jesen. U Njemačkoj je cijena iz cjenika 93.287 eura za SQ7, a za SQ8 101.085 eura.

  • +26
  • +23

Audi SQ7 i Audi SQ8 s V8 TFSI motorom

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!