Gran Turismo

Audi predstavio e-tron GT quattro: Zaokružena postojeća paleta sportske električne GT obitelji

17.05.2025 u 12:36

Bionic
Reading

Vozilo ima snagu sustava od 370 kW/503 KS (430 kW/585 KS s Launch Controlom). Ubrzanje vozila s ovom funkcijom od 0 - 100 km/h je 4,0 s. Zahvaljujući bruto kapacitetu baterije od 105 kWh (neto 97 kWh) domet mu je do 622 km

Audi je predstavio svoj najnoviji model e-tron GT quattro koji zaokružuje postojeću GT obitelj s modelima S e-tron GT, RS e-tron GT i RS e-tron GT performance. Vozilo ima snagu sustava od 370 kW/503 KS (430 kW/585 KS s Launch Controlom). Ubrzanje vozila s ovom funkcijom od 0 do 100 km/h je 4,0 s. Zahvaljujući bruto kapacitetu baterije od 105 kWh (neto 97 kWh) i dometu do 622 km, Audi e-tron GT quattro je opremljen za svakodnevnu upotrebu – bilo da se vozi autocestom ili u gradskom prometu.

Osnovni model također ima izvanredne performanse punjenja do 320 kW. To znači da su potrebna samo kratka zaustavljanja za punjenje, jer se vozilo može napuniti otprilike 285 km za samo deset minuta. Puna snaga punjenja visokonaponske baterije dostupna je u proširenom toplinskom rasponu. Planer rute e-tron automatski priprema sustav za pohranu energije, čime se osiguravaju najbolje moguće performanse punjenja.

Progresivno – iznutra i izvana

Filozofija Audija Gran Turismo utjelovljena je ne samo u sposobnosti modela za duge relacije, već i u njegovom upečatljivom dizajnerskom jeziku. Veliki kotači, elegantna silueta nalik kupeu i produženi međuosovinski razmak doprinose sportskim proporcijama vozila. Nizak koeficijent otpora zraka od 0,24 i upravljivi usisnici zraka pružaju impresivnu učinkovitost uz malo buke vožnje, što je idealno za opuštenu vožnju.

Sprijeda, crna maska ​​naglašava obrnuti Singleframe u boji karoserije, dok straga elegantno dizajniran difuzor s vertikalnim rebrima stvara moćan stražnji kraj.

Dinamika susreće svakodnevnu upotrebljivost

Elegantna linija krova daje vozilu dinamičnu konturu. Smještena u podvozju, visokonaponska baterija ima strateški postavljene udubine u baterijskom paketu koji služe kao prostor za noge i pružaju velikodušnu udobnost sjedenja za sve putnike. Vozač i suvozač putuju u luksuzu na sportskim sjedalima podesivim u osam smjerova s ​​integriranim naslonima za glavu koji su posebno udobni na dugim putovanjima. Naslon stražnjeg sjedala može se djelomično ili potpuno preklopiti tako da se sportska oprema može spremiti u prtljažnik od 405 litara. Tu je i prednji prtljažnik (tzv. frunk) volumena 77 l.

Audi e-tron GT quattro
  • Audi e-tron GT quattro
  • Audi e-tron GT quattro
  • Audi e-tron GT quattro
  • Audi e-tron GT quattro
  • Audi e-tron GT quattro
Audi e-tron GT quattro Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Manja težina, optimalna ravnoteža

Inteligentni quattro sustav potpuno varijabilno i munjevito brzo raspoređuje pogonski moment između prednje i stražnje osovine, osiguravajući optimalno prianjanje u širokom rasponu uvjeta vožnje. Kako bi se to ostvarilo, sustav analizira situaciju u vožnji i u skladu s tim prilagođava raspodjelu snage. Precizna kontrola pogona postiže se za samo nekoliko milisekundi. Audi e-tron GT quattro teži oko 30 kg manje od S modela, što podjednako koristi dinamici i učinkovitosti.

Lansiranje i cijene

Kao i ostali GT modeli (S e-tron GT, RS e-tron GT i RS e-tron GT performance), novi e-tron GT quattro također se proizvodi u tvornici Audi Sport GmbH Böllinger Höfe u Neckarsulmu, u Njemačkoj. Osnovni model može se naručiti već sada, a u Njemačkoj cijene počinju od 108.900 eura.