GERILA MARKETING

Župan objavio lažan oglas

09.03.2010 u 18:49

Bionic
Reading

Krapinsko zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić objavio je lažan oglas u Narodnim novinama. Ne vidi ništa sporno. Poslužio se gerila marketingom

Da, objavili smo oglas u Narodnim novinama da kupujemo automobil. Ali, to je bila samo šala. Sa savjetnicima sam odlučio pribjeći gerila marketingu i pobuditi interes medija za projekt o Zagorju kao turističkoj destinaciji, rekao je SDP-ov krapinsko zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić, pišu 24 sata

Ne vidi ništa sporno u objavi lažnog oglasa u službenom glasilu RH, a kaže kako nije razgovarao ni sa stranačkim šefom Zoranom Milanovićem. Naime, krapinsko-zagorski župan raspisao je početkom ožujka natječaj u NN za nabavu službenog vozila operativnim leasingom.

Podrobno su naveli da traže automobil motora snage od 260 KS, zapremine bar 3580 ccm, automatski mjenjač te pogon na sve kotače. Mora biti širok bar 1.817 metara, visok minimalno 1,462 metra, a dug minimalno 4.838 metara. Nakon objavljenog oglasa župan je novinarima govorio kako će vozilo samo uzeti na operativni leasing i vratiti ga nakon pet godina. Tek je na tiskovnoj konferenciji u utorak otkrio kako je oglas zapravo lažan.

- Znam da je ovaj potez nesvakidašnji, ali u projekt Zagorja kao turističke destinacije proteklih je godina uloženo dosta sredstava, a interes medija bio je jako slab. Samo smo htjeli prime termin i puno medija na prestavljanju slogana Zagorje-bajka na dlanu. Cilj opravdava sredstvo, ovo je neuobičajeno, ali marketinški opravdano, rekao je mirno Hajdaš Dončić. Šef SDP-a Zoran Milanović još nije komentirao slučaj.