GOSTOVANJE U 'NEDJELJOM U 2'

Vesna Vučemilović: Koristili su Škorino ime, prezime, pa čak i to vino, a onda su ga doveli pred svršen čin. Iza toga stoje mutne rabote

  • Autor: B. S.
  • Zadnja izmjena 19.09.2021 15:10
  • Objavljeno 19.09.2021 u 15:00
tportal

Izvor: Screenshot / Autor: HRT

Gostujući u emisiji Nedjeljom u 2 Hrvatske televizije, saborska zastupnica Vesna Vučemilović nije dala izravan odgovor zbog čega je njezin brat Miroslav Škoro dao ostavku na mjesto čelnika Domovinskog pokreta. Ustvrdila je da je stranka obilato koristila brend Miroslava Škore te da iza njegovog odlaska stoje, kako je rekla, mutne rabote

'Moga brata su doveli pred svršen čin i on je tu ostavku dao u afektu. U potpunosti mu vjerujem i smatram da je sve što se dogodilo bilo nepotrebno', kaže Vučemilović.

Na pitanje voditelja Aleksandra Stankovića je li uzrok ostavke bilo tajno snimanje, Vučemilović odgovara: 'To su mutne rabote i mislim da nitko nije bio dovoljno glup da radi kazneno djelo. Ali mislim da su neki ljudi imali prevelika očekivanja i premalo strpljenja. Tužno je što je Domovinski pokret najveći gubitnik jer je rejting stranke u slobodnom padu. Susrećem ljude na terenu koji su dvije godine volontirali za stranku i za tu ideju, žao mi je najviše zbog njih što se sve dogodilo na taj način. Bila je to dobra priča i imala je budućnost, mogla je čak postati i druga stranka po snazi na hrvatskoj političkoj sceni, ali to više nije moguće', istaknula je.

  • +25
  • +22

Miroslav Škoro

Izvor: Pixsell / Autor: Emica Elvedji/PIXSELL

Komentirajući medijske špekulacije da je Škoro otišao iz Domovinskog pokreta zbog zloupotrebe stranačke kartice te prodaje velike količine vina stranci na kojoj je dobro zaradio, Vučemilović kaže kako su to 'besramne laži i jedna nova razina političke prljavosti'.

'Sve oko Domovinskog pokreta gradilo se oko imena Miroslava Škore, on je na estradi prisutan više od 30 godina. Koristili smo njegovo ime, prezime pa čak i to vino koje je netko naručio. To je dobro vino koje osvaja nagrade i uzelo se da se dodatno brendira', ističe Vučemilović.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!