Ekonomski fakultet u Zagrebu

Konferenciju Marketing Madness obilježit će istaknuta marketinška imena i predstavljanje nekoliko novih proizvoda

24.03.2017 u 15:46

Bionic
Reading

'Marketing Madness', trodnevna marketinška konferencija interaktivnog karaktera koju organizira studentska udruga Hrvatska studentska asocijacija pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, održat će se 29., 30. i 31. ožujka 2017. godine na Ekonomskom fakultetu u Kongresnoj dvorani

Cilj studentske konferencije je povezivanje mladih, proaktivnih individualaca željnih novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene. Konferencija će pružiti uvid u aktualne marketinške trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva istaknutih i uspješnih marketinških profesionalaca, sagledat će se primjena marketinga u različitim aspektima poslovanja. Trodnevni, službeni program konferencije zamišljen je u obliku dinamičnih predavanja, panel diskusija i 'know-how' radionica te će sva tri dana trajati od 10 do 17 sati, nakon čega će slijediti neformalni dio konferencije tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz program zamišljen u obliku kvizova i zanimljivih zadataka. Tijekom sva tri dana konferencije, odvijat će se nagradni natječaji u sklopu kojih će dobitnici biti nagrađeni vrijednim nagradama koje su osigurali partneri Marketing Madness konferencije. U sklopu konferencije, prvi puta će se na Ekonomskom fakultetu koristiti Mediatoolkit zid koji će sudionicima omogućiti objavljivanje komentara i statusa vezanih uz MM program, Fotkaona će se pobrinuti za stvaranje dobrih fotografija predstavljajući svoj inovativan proizvod Fotkaona zrcalo, dok će se za siguran prijevoz do konferencije pobrinuti Uber, koji svim novim korisnicima aplikacije, uz korištenje MM promo koda, prvu vožnju do 60 kuna daje besplatno.

Trodnevni program povezuje zajednička tema marketinga, no svaki dan zamišljen je kao zasebna tematska cjelina posebnog naziva.

Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, teme su uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena, a svoja bogata iskustva vezana uz područje digitalnog marketinga, podijelit će marketinški stručnjaci poput Vice Božića, direktora i osnivača digitalne agencije GoAds, Miroslava Varge, SEO-a tvrtke Escape i jednog od prvih certificiranih GoogleAdWords i Analytics trenera u Google Adriatics regiji, Nikole Stolnika, direktora marketinga u uspješnoj mobile gaming tvrtki Nanobit te Ive Glavinić, voditeljice marketinga u Mediatoolkitu. Također, prvi dan konferencije obilježit će panel u kojem će predstavnici uglednih agencija, Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404, Boris Zatezalo, Senior Account Manager iz Degordiana, te Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago&Ogilvy, podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu 'Kreativnost u 21. stoljeću'. Uz niz dinamičnih predavanja i panel, prvi dan konferencije obilježit će i potpisivanje ugovora o suradnji između kreativno tehnološke agencije ENTG, IT tvrtke Span i Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu, te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji. Svoja iskustva u korporativnom marketingu, između ostalih će, sa sudionicima, podijeliti: predstavnica tvrtke Coca-Cola Adria, Vesna Vlahović Dašić, direktorica marketinga za Adria regiju, direktorica korporativnih komunikacija u L' Oreal Adriji, gospođa Irena Šarić Dombaj, brand manager Cedevite, Petar Ninić koji će, tijekom predavanja, predstaviti i novi proizvod, sudionici panela drugog dana s temom 'Najveća telekomunikacijska poduzeća u RH', ujedno predstavnici poduzeća Vipnet, Hrvatski Telekom i Tele2, a radionicu naziva 'Google Data Studio Wow Effect ', održat će Iva Obrovac, Senior performance marketing specijalist te certificirana Google trenerica iz agencije 404.

Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki od predavača ovog dana su Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave, Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily,hrvatskog IoT rješenja za analizu offline kupovine, koje će, tijekom sva tri dana, biti predstavljeno na Fakultetu. Predavanje trećeg dana održat će i predstavnici Adecco Hrvatske, poznate agencije za posredovanje pri zapošljavanju te mnogi drugi.

Voditeljica projekta, Valentina Prpić, ističe da je Marketing Madness konferencija koju organiziraju studenti za, prvenstveno, studente te je, u tom smislu, cilj potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju 'pravila igre. Konferencija je namjenjena svim studentima te mladim profesionalcima čije je područje interesa marketing. Sudjelovanje u programu konferencije, kao i neformalnom dijelu koji će se svakog dana održati na drugoj lokaciji u centru grada, potpuno je besplatno, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem linka koji se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije.

Hrvatska studentska asocijacija (HSA) neprofitna je studentska udruga, osnovana pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu prije više od 20 godina. Idejno osnovana kao udruga koja predstavlja studente i pomaže im u ostvarivanju njihovih prava, s vremenom izrasta u udrugu koja stvara i povezuje, te uspješno realiziranim idejama, nadopunjuje studentski život svakog studenta dajući mu priliku da iskusi 'više od studiranja'. Udruga duži niz godina sudjeluje u organiziranju brojnih projekata, a neki od njih su Manager 20 Youth- reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.

Marketing Madness FB stranica

Facebook event

www.hsa.hr