PREPORUKE S TRIPADVISORA

Što turisti misle o zagrebačkim hotelima?

20.06.2013 u 08:27

Bionic
Reading

Neurednost i neljubaznost osoblja glavni su prigovori stranih turista koji su odsjeli u nekom od brojnih zagrebačkih hotela sudeći prema komentarima na stranici TripAdvisor, najvećem servisu za pronalazak smještaja diljem svijeta. Osim gradskih ljepota i gastro ponude, turisti i putnici namjernici u hotelima se mogu susresti i s više vrsta kukaca, od stjenica do žohara, i to čak u hotelima s više zvjezdica. No iz zagrebačke Turističke zajednice kažu kako je iznimno malen broj posjetitelja imao pritužbu na hotelsku uslugu

Počnimo ipak s najboljim hotelom po ocjeni korisnika TripAdvisora. Riječ je Hotelu Jagerhorn u Ilici koji je apsolutni pobjednik sudeći po pozitivnim ocjenama korisnika. Osim odlične lokacije u Ilici, korisnici su iznimno zadovoljni osobljem. Jedini je minus dislocirani parking i nedostatak lifta. Od pet mogućih ocjena: odlično, vrlo dobro, prosječno, lože i grozno, Jaegerhorn ima 142 odlične ocjene, 60 vrlo dobrih, sedam prosječnih i i pet loših.

Iza ovog hotela s tri zvjezdice slijedi odlikaš s njih pet: Esplanade Zagreb. Gosti koji imaju prigovor uglavnom se žale na osoblje: hladni, nezainteresirani, nepristojni. 'Prekrasna arhitektura nije dovoljna da biste se prozvali najboljim zagrebačkim hotelom', poručio je korisnik iz Pariza.

Na trećem je mjestu hotel Astoria u Petrinjskoj ulici. Prigovori, naravno, na osoblje, a većina onih koje smeta njihova neljubaznost kažu kako je to tipična hrvatska bolest u ugostiteljstvu i hotelijerstvu.

U Zagrebu su osim Esplanade još dva hotela s pet zvjezdica. Westin su korisnici TripAdvisora smjestili na osamnaesto mjesto od 51 hotela.

'To nema veze s hotelom od pet zvjezdica', stoji u jednom komentaru, a drugi je prilično šokantan. Gosti su na zahodskoj školjki našli dlake od prethodnih posjetitelja. Čistačica koja u sobu upada sekundu nakon kucanja i račun za pojedene čokolade iz mini-bara koje gosti nisu taknuli da bi na kraju ispalo da ih nisu zaračunali onima koji su prije njih koristili sobu.

TZGZ: Gosti su zadovoljni

Iz Turističke zajednice Grada Zagreba kažu nam da dobivaju iznimno malopritužbi na hotele. Za razliku pojedinih posjetitelja koji govore oneljubaznom osoblju, TZGZ barata drukčijim informacijama. U suradnji s Institutom za turizam provode kontinuirano istraživanja, a zadnje su proveli za 2012. Prema njemu, gosti suiskazali visoko zadovoljstvo smještajem i kvalitetom usluga u zagrebačkim hotelima. Porastom kategorije hotelaraste zadovoljstvo kvalitetom usluge i gastronomske ponude. Elementi gradske infrastrukture čine najlošije ocijenjen skupelemenata turističke ponude grada. Podaci su prikupljani od siječnja doprosinca 2012., a ukupno su anketirana 1.832 zagrebačka posjetitelja, od čega 1.175 hotelskih gostiju. Osvrnulisu se i na komentare na servisu TripAdvisor i sliče stranice.'Komentari se najčešće daju kada je gost ili iznimno zadovoljan iliiznimno nezadovoljan pa je stoga istraživanje, koje je provedenona reprezentativnom uzroku ispitanika, bolji orijentir o općenitomdoživljaju Zagreba. 


Treći je odlikaš s pet zvjezdica Sheraton Zagreb Hotel koji se smjestio na 20. mjesto. Većina korisnika, kao i kod ostalih hotela je zadovoljna uslugom. Oni nezadovoljni žale se pak na uslugu koja ne zadovoljava pet zvjezdica. Prljave čaše i salvete koje ostaju u sobi, premalen bazen i spa područje, a jedna je korisnica koja je u tom hotelu odsjela u sklopu djevojačke večeri kazala kako je nevjerojatno da te u subotu ujutro u pola devet probudi zvuk bušilice zbog popravljanja vrata susjedne sobe.

Glavi prigovori u vezi smještaja u hotelu Arcotel Allegra Zagreb odnose se na kvalitetu spavanja. Gosti se žale na loše madrace, bučan promet. No čini se da s neljubaznošću osoblja ovaj hotel nema problema. No gosti iz Singapura na jastuku su zapazili stjenice.

Gosti hotela Dubrovnik u samom centru Zagreba nisu se žalili na nepoželjne gmižuće podstanare, već na osoblje, koje bi, sudeći prema komentarima, trebalo dobiti nagradu za najgori pristup. Osim interijera koji strane goste podsjeća na komunističko razdoblje, istim pridjevom opisuju i stav osoblja u ophođenju s njima.

'Ovaj je hotel očito sagrađen za vrijeme socijalizma i osoblje čine uglavnom stariji ljudi koji očito imaju posebno poimanje pružanja usluge naslijeđeno iz razdoblja kada je hotel građen', stoji u drugom komentaru.

Palace hotel na Trgu J. J. Strossmayera smjestio se na 16. mjesto. Većina gostiju zadovoljna je lokacijom. No ponovno dolazimo do osoblja sa 'stavom', ali i zanimljive priče o upadima u sobu bez kucanja. 'Osoblje ima lošu naviku da ulazi u sobu bez kucanja i bez nekog očitog razloga', stoji u komentaru.

Hotel Antunović
koji ima četiri zvjezdice smjestio se na osmom mjestu. Jedan od gostiju se pita: 'Pa gdje uopće nalaze takvo osoblje?!' 'Neljubazni, neorganizirani, arogantni i glupi', dodao je.

Mali obiteljski hotel Fala u Trnju na 23. je mjestu. 'Ovo je mjesto noćna mora', piše gost iz Jeruzalema. Na recepciji je, naime, tražio premještaj u drugu sobu te mu je rečeno da se sam premjesti. Nakon toga su ga optužili za provalu u sobu jer je u njoj prethodni gost zaboravio laptop. Zaboravljivom prethodniku dali su čak fotokopiju njegove putovnice i prijetili mu dolaskom policije.

Obiteljski Hotel Sliško
u blizini Autobusnog kolodvora također je ostavio loš dojam na neke posjetitelje. Najam soba moguć je i na sat vremena tako da ostali gosti mogu svjedočiti akustičnoj podlozi nečije jednosatne zabave u dvoje. Gost koji se žali na TripAdvisoru spominje i posjetitelje: žohare i šećerne četinaše. Također je tu i televizor koji ne radi i na pola slomljena zahodska školjka.

Four Points by Sheraton Panorama Zagreb kod Doma sportova pak zbog visine zgrade muku muči s toplom vodom na višim katovima i grijanjem.


Iako autori negativnih komentara o hotelu Laguna imaju razumijevanja jer je upravo taj hotel tijekom 1991. i kasnije bio utočište mnogim prognanicima, ističu 'sovjetski' izgled hotela, nerenovirane sobe, smrad u kupaonici, izlizane sagove i pušenje koje je svugdje dopušteno. Osoblje je ovdje, za razliku od većine konkurencije, ocijenjeno kao ljubazno.

Na začelju liste zagrebačkih hotela su Movie Hotel u Savskoj s, naravno, neljubaznim osobljem i nemogućom bukom iz obližnjeg noćnog kluba do jutarnjih sati. Hotel Dora na 45. je mjestu. Gosti su ostavili i svoje fotografije inventara ovog hotela u Trnju. Korisnici matraju kako je sramota da ovaj hotel nosi tri zvjezdice.

'Najgori hotel u kojem sam bila. Star, prljav, otisci prstiju na zidovima… plahte i ručnici s rupama i toliko istrošeni da podsjećaju na brusni papir', stoji u jednom komentaru.

Hotel Zagreb kod Bundeka
smjestio se na predzadnje mjesto. Iako gosti imaju dosta prigovora, činjenica je da hotel ima tek dvije zvjezdice i da oni koji nemaju prevelika očekivanja mogu za malo novca prespavati u čistim sobama. Dojmovi su bolji nego kod hotela Dora koji ima zvjezdicu više.

Na začelju je hotel Vienna u Rudešu. Ima jedan komentar, i to loš. Loša hrana, sobe koje smrde po dimu.

Komentare gostiju za sve hotele možete pročitati ovdje