drama u londonu
Putnici Ryanaira za Hrvatsku ostali zaglavljeni u aerodromskom hodniku: Pola sata lupali po zidovima i dozivali pomoć, nisu dobili ni ispriku

Ilustracija
Izvor: Profimedia / Autor: Manuel Romano/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia
Spašeni su, piše Evening Standard, nakon što su aktivirali protupožarni alarm kada su se njihovo vikanje i pokušaji da privuku pozornost osoblja lupanjem po zidovima pokazali uzaludnim.
Ryanair je rekao da je za incident kriva 'ljudska pogreška' dovela do incidenta, zbog kojeg 'žale', no jedan od putnika kazao je da od tvrtke nisu dobili ni ispriku.
Devina Raval rekla je za MyLondon da su pripreme za ukrcavanje bile u redu, ali da je sve postalo neobično kada su putnike odveli niz hodnik gdje su čekali petnaest minuta.
'Vrata na prednjem dijelu hodnika bila su zatvorena, čekali smo da se otvore, očekujući da ćemo odande biti odvedeni u avion. Budući da su ljudi počeli paničariti, odlučili smo se vratiti do vrata kroz koja smo prošli i pitati osoblje zbog čega je došlo do zastoja u ukrcavanju, ali smo otkrili da su i ta vrata bila zaključana', opisala je ova putnica.
-
ZRAČNI PRIJEVOZ
Vijest koja će razveseliti putnike: Ryanair najavio čak šest novih linija iz Hrvatske
-
7
u mađarskoj
Ryanair troškove uvedenog poreza na ekstraprofit prenio na putnike - Dobio kaznu od 750 tisuća eura i otkazuje letove
-
13
zbog poskupljenja goriva
Kraj ere letova od 10 eura: Ryanair najavio rast cijene aviokarata
'Ljudi su lupali o zidove dozivajući pomoć, činilo se kao da smo taoci ili tako nešto. Djeca su plakala i cijelo je mjesto postalo stvarno klaustrofobično. Strah me i pomisliti što bi se dogodilo da je netko doživio srčani udar ili tako nešto', dodaje.
Nakon pola sata aktivirali su protupožarni alarm, a prema riječima putnice, osoblje izgledalo iznenađeno kada je vidjelo putnike zarobljene u hodniku. Putnici su tada satima pokušavali shvatiti što se dogodilo. Neke su se obitelji navodno razdvojile, neke su bile na letu, a neke su ostale, dok je barem jedna osoba propustila razgovor za posao.
Ryanair je pogođenim putnicima osigurao noćenje i premjestio ih na sljedeći raspoloživi let, koji je bio sljedeći dan u 6 ujutro.
'Najgore je što nismo dobili ni ispriku, svi su bili apsolutno bijesni. Cijela stvar je bila tako stresna', rekla je Raval.
Ryanair se o incidentu oglasio priopćenjem. 'Zbog ljudske pogreške osoblja u londonskoj zračnoj luci Stansted, mali broj putnika nije mogao izaći kroz vrata tijekom predukrcaja i nažalost propustili su let za Zagreb. Pogreška je ubrzo uočena, no let je već poletio', poručili su iz tvrtke.