RIJEČKA CARINA

'Pao' kontejner pun grudnjaka i kozmetike

  • Autor: Karmen Mrkić
  • Zadnja izmjena 21.01.2011 17:00
  • Objavljeno 21.01.2011 u 17:00
zapljena kozmetike i robe

zapljena kozmetike i robe

Izvor: Pixsell / Autor: Nel Pavletic/PIXSELL

Ukupno 21.720 komada krema, maskara, ruževa za usne, 12 tisuća grudnjaka, 9.312 komada parfema i toaletne vode stiglo je u jednom kontejneru brodom iz Kine u riječku luku, a sve je zaplijenila riječka Carinarnica

Brod UASC Madina koji plovi pod zastavom Hong Konga krenuo je iz kineskog grada Ningbo, a u riječku luku stigao je u listopadu prošle godine. Robu vrijednu oko dva milijuna kuna trebala je preuzeti tvrtka iz Novog Sada, pa se pretpostavlja da je bila namjenjena srpskom tržištu, no da je prodana na domaćem ilegalnom tržištu, hrvatski bi proračun bio oštećen za skoro 650 tisuća kuna.

Riječ je o lažnim kozmetičkim preparatima poznatih svjetskih marki kao što su Giorgio Armani, Lancome, Gucci, Dior, Hugo Boss, Calvin Klein, Dolce@Gabbana, Chanel, Bvlgari i Shiseido.

Prema riječima pomoćnika pročelnika Carinarnice Rijeka Andreja Franulovića u sumnjivom kontejneru su uredno bili prijavljeni putni kovčezi, no nakon rendgenske provjere, pronađena je neprijavljena kozmetika i donje rublje. Da se radi o krivotvorinama, otkriveno je u kontaktu s predstavnicima brandova potpisanih na robi, koji su najčešće žrtve krivotvorenja, a sva sumnjiva zaplijenjena roba šalje se njihovim odvjetničkim predstavnicima u Hrvatskoj na provjeru.

Franulović dodaje da se u 99 posto slučajeva krivotvorena roba prema nalogu vlasnika zaštićene marke uništava, pa će se isto dogoditi i s ovom zapljenom. Istaknuo je da je ovo jedan od ukupno 40 kontejnera koji su lani zaplijenjeni u riječkoj luci te da je za njih 38 utvrđeno da je roba krivotvorena, a dva su još na provjeri. Vrijednost je svih zapljena, koja se procjenjuje prema vrijednosti originala, oko 19 milijuna eura.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi