ONLINE BORBA

Oteli predizborni brend SDP-u: Ovo je kao u 'Ratovima zvijezda'

29.10.2015 u 20:08

Bionic
Reading

Nakon što je vladajuća koalicija Hrvatska raste registrirala domenu sa svojim imenom i neuobičajenom ekstenzijom za naše prostore - .org, prije nepunih tjedan dana u internetskom prostoru pojavila se ista domena s uobičajenom ekstenzijom .com iza koje, prema objavljenom sadržaju i kritikama, ali i naslovnici Hrvatska raste sa znakom upitnika, očito stoje oponenti te koalicije

Radi li se o površnosti koalicije Hrvatska raste ili prilično munjevitoj reakciji oporbe i kritičara lijevog bloka, upitali smo i porazgovarali s Danijelom Koletićem, PR stručnjakom te direktorom i  vlasnikom tvrtke Apriori komunikacije koja posluje u Dohi, a koji smatra kako su takvi potezi u 'nesadržajnoj, nekreativnoj i omalovažavajućoj kampanji očekivani'.

Koletić je u razgovoru za tportal istaknuo kako je predizborna kampanja prvi put besadržajna i razočaravajuća, osobito stoga što 'pošiljatelj odašiljanjem svojih poruka omalovažava primatelja poruka'. Takvo vrijeđanje glasača koji primaju političke poruke po ovom PR stručnjaku preseljeno je iz verbalnog prostora u online prostor što samo govori o nekreativnosti i fokusu onih kojih su u utrci za vlast.

'Jednostavno, takva nekreativnost uopće ne iznenađuje, jer je dosad viđeno izbjegavanje konkretnih poruka iz verbalnog prostora sada preseljeno i na internet. Takvo što pokazuje razinu demokracije onih koji su u utrci na vlast, da ne kažem u utrci za fotelje', istaknuo je Koletić

Upitan služe li se političari takvim sredstvima i izvan granica Hrvatske, Koletić odgovara kako se takvo što u pravilu ne događa u razvijenim demokracijama već tek u državama koje nisu na zavidnoj ili pak stabilnoj razini demokracije i demokratskog društva.

'Ovakva razina komunikacije podsjeća me na serijal 'Ratovi zvijezda' u kojem imamo nastavke 'Imperija uzvraća udarac', 'Povratak Jedija', 'Fantomska prijetnja', 'Osveta Sitha', 'Klonovi napadaju', 'Nova nada' i 'Sila se budi'. Takva razina nije primjerena. Ona je jeftina i nedorasla i podsjeća na cirkus u kojem se žonglira i izvode svakakve budalaštine', mišljenja je Koletić koji je dodao kako predizborna kampanja prekratko traje da bi birači mogli razumjeti poruke koje odašiljaju stranke i koalicije.

'S druge pak strane dobro je to da kampanja kratko traje, jer političari ionako ne govore artikulirano ono što bi trebali reći biračima. Čini se kako kampanja izgleda poput rasprodane predstave za raspamećene obožavatelje', zaključio je Koletić.