ARGH, NOT AGAIN!

Nintendo pronašao novi način za borbu protiv - kupaca

28.06.2011 u 12:43

Bionic
Reading

Mnogi kažu da je piratstvo današnja rak-rana industrije videoigara, no prilično je jasno da tomu nije tako jer industrija zarađuje više no ikad u povijesti. No s vremena na vrijeme developeri dolaze s novim rješenjima za piratstvo, no nijedno ne poživi previše dugo, najčešće zbog pritiska samih gejmera

Jedan od najneslavnijih ne tako davnih pokušaja je i onaj Ubisoftov čija je DRM zaštita čak i pri igranju singleplayera zahtijevala konekciju na internet. Otišli ste na odmor u vikendicu u kojoj nemate internetsku vezu? E, pa onda nema ni igranja! Reakcija igrača bila je vrlo burna, a Ubisoft je odlučio poviti rep među noge i odustati od zaštite.

 

Druga skupina koja se često spominje kao krivac za sve loše u industriji su i kupci rabljenih igara jer novac od prodaje korištene igre, logično, ne završava kod izdavačke kuće ili razvojnog studija.

 

Najnoviji pokušaj rješavanja tog problema postao je poznat noćas kada se na tržištu pojavio Resident Evil: The Mercenaries 3D za Nintendovu 3DS konzolu. Naime, na samoj igri navedeno je da se svi save-gameovi spremaju na sam cartridge i da ih nije moguće izbrisati.

 

To jednostavno znači to da ako kupite rabljenu igru, prvo ćete biti prisiljeni do kraja završiti kampanju koju je započeo netko drugi. Nakon toga možete je započeti i sami, no sa svim otključanim oružjima što će vam vjerojatno umanjiti iskustvo otkrivanja novoga i cjelokupnog prelaženja igre.

 

Jasno, igračka zajednica još jednom je burno reagirala, no hoće li to biti dovoljno da se Nintendo prizove pameti i prestane s ovakvom inicijativom, tek ćemo vidjeti.