završeni radovi

Na frekventnom raskrižju u Zagrebu od Božića nova regulacija prometa

24.12.2025 u 09:20

Bionic
Reading

Iz Grada Zagreba su prioćili da su dovršeni su radovi na cijeloj Krapinskoj ulici, koja je, kako se navodi, dobila novo, moderno i funkcionalno prometno rješenje, s više prostora za kretanje pješaka

'Nakon završetka asfaltiranja početkom studenoga na dionici od Selske ceste do Kostelske ulice, dovršena je i dionica do Ozaljske ulice, čime je projekt uređenja u potpunosti priveden kraju. U sklopu velikog projekta rekonstrukcije magistralnog cjevovoda od Selske ceste do Avenije Marina Držića, na dionici od Kostelske do Ozaljske ulice rekonstruiran je magistralni i vodoopskrbni cjevovod, svi vodoopskrbni priključci i zasunska komora', navodi se u priopćenju.

Nova prometna rješenja

Iz Grada dodaju da je uz asfaltiranje i uređenje kolnika, na Krapinskoj ulici uvedena su nova prometna rješenja koja povećavaju sigurnost i funkcionalnost.

Novost je da uz prometnicu više nema parkirnih mjesta, pješački prostor značajno je proširen i sada je u potpunosti namijenjen pješacima, dok su biciklistima osigurane fizički odvojene trake na kolniku.

Iako vozači automobila tvrde da su zbog biciklista ostali bez jedne trake iz Grada navode da je 'motorni promet zadržao istu protočnost, a nove uzdignute plohe dodatno poboljšavaju sigurnost i udobnost kretanja'. 

Nova regulacija na križanju Ozaljske i Selske

Posebno naglašavaju da se na raskrižju Ozaljske i Selske ulice, od 25. prosinca uvodi se nova regulacija prometa kojom su reorganizirani prometni tokovi s ciljem povećanja protočnosti duž Selske ceste. Ukinuto je lijevo skretanje sa Selske ceste u Ozaljsku ulicu, koje je koristilo svega tri posto prometa na raskrižju, a pritom je znatno usporavalo protočnost na svim privozima. 

'Nova regulacija prije svega donosi veliku korist autobusnom prometu, posebno liniji 109 (Črnomerec – Dugave), najopterećenijoj autobusnoj liniji u Zagrebu. Omogućena je veća protočnost u smjerovima sjever–jug i jug–sjever, što autobusima znači brži i pouzdaniji prolazak raskrižja.

Radnim danom autobus 109 preveze između 15.000 i 17.000 putnika. Za sve njihove putnike nova regulacija donosi kraće vrijeme putovanja i brži dolazak na odredište.  Ključni preduvjet za reorganizaciju prometa bila je ugradnja novih semafora na raskrižju Ozaljske, Puljske i Vitezićeve ulice. Njihovim puštanjem u rad i povezivanjem s Centrom za upravljanje prometom povećala se sigurnost svih sudionika u prometu i ubrzao prolazak javnog prijevoza kroz ovo iznimno važno raskrižje, smješteno u neposrednoj blizini tramvajskog i autobusnog terminala Ljubljanica', zaključuju u Gradu.