MGS U MALOM

Metal Gear Solid: Peace Walker

18.02.2010 u 16:21

Bionic
Reading

Kada je prvi puta najavljen Metal Gear Solid: Peace Walker za PSP, bilo je mnogo onih koji su na cijeli projekt gledali skeptično. Danas, nakon svega što smo vidjeli, možemo reći da su svi oni koji su investirali novac u Sonyjevu prijenosnu konzolu mogu sami sebi čestitati na odlično obavljenom poslu

Nakon vrlo uspješnog Metal Gear Solida koji se prvo pojavio za PlayStation jedinicu, zatim ostalih nastavaka za dvojku i trojku, novi nastavak za PSP bi trebala dopuniti još jedno mjesto u četverolistu Sonyjevih kućnih konzola. Svima dobro znana persona u obliku genijalnog Hidea Kojime, producenta i tvorca serijala o Snakeu, skupa sa svojom programerskom ekipom, napravili su naslov koji će konkurirati za naslov igre godine. I to ne za najbolju igru godine na PSP-u, nego za najbolju igru općenito! Argumenata za to ima pregršt, ali nešto više o tome kasnije.

 

Radnja u igri se događa poslije radnje iz Metal Gear Solida 3,  ali i prije prvog Metal Geara. Tko je igrao sve nastavke i tko je upoznat s pričom, njemu je otprilike jasno vremensko razdoblje Peace Walkera. Priča se vrti oko događaja vezanih uz Big Bossa i njegovih 'vojnika bez granica' u Costa Rici sredinom sedamdesetih godina prošlog stoljeća, gdje su misteriozne snage zauzele jedan dio te zemlje. Priča će također popuniti određene rupe koje su postojale u prošlim nastavcima te nam tako dodatno dati uvid u karakter, lik i djelo legendarnog Big Bossa.

 

Iako znamo da je ovo PSP igra, ona grafički i prezentacijski izgleda fenomenalno. Uopće je ne želimo uspoređivati s MGS: Portable Ops, također igrom za PSP jer tu usporedbi jednostavno nema mjesta. Grafički je u razini između PS1 i PS2 igara, samo što je ne gledate na televizoru, već na svom 480x272-inčnom LCD monitoru. Ali što bi jedan MGS bio bez predivnih cut scena koje su krasile veći dio igrinog gameplaya. U verziji za PSP ima i toga, ali u ponešto drukčijem obliku. Naime, zbog hardwerskih ograničenja, u Peace Walkeru su te scene napravljene u stilu stripa. Vrlo zgodan način prezentacije koji nam se izrazito svidio.

 

Metal Gear Solid: Peac Walker bit će prvi MGS koji će podržavati i mogućnost kooperativnog načina igranja. Kako je co-op mode vrlo popularan prvenstveno u Japanu, ali i u Europi, logično je da je Hideo Kojima to ubacio u svoj najnoviji projekt. Kamera pri kretnjama je vrlo dobro izvedena, ali vidjet ćemo kako će funkcionirati kad misije budu teže i kada ćemo morati igrati pretežno u stealthu. Svaka misija će se moći igrati zasebno, i to kao single-player ili co-op. Kao nedostatak možemo navesti malo zbrčkane kontrole i nemogućnost puzanja, što je za igru kakav je MGS pomalo čudno jer je puzanje od krucijalne važnosti ukoliko želimo ostati neprimijećeni.

 

Kako sada stvari stoje, igra bi se trebala pojaviti krajem svibnja u Europi. Kao zanimljivost ćemo navesti podatak, i to na opće oduševljenje svih fanova, da je David Hayter u Peace Walkeru posudio svoj glas Big Bossu. Igra je sve ono što smo mogli poželjeli od 'malog' MGS-a. Vrhunska prezentacija, prvoklasna grafika, izvanredna muzička podloga i, što je najvažnije, zabava. Istina je da naslov pati od sitnih problema, ali vjerujte nam na riječ, ovo je jedna od onih igara zbog kojih se kupuju konzole.

 

 

 

MGS: Peace Walker gameplay video