BACANJE NOVCA

Izlaz za Sanaderovo selo teški promašaj

IVO SANADER OTVARANJE AUTOCESTE ŠESTANOVAC

IVO SANADER OTVARANJE AUTOCESTE ŠESTANOVAC

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX / Duje Klarić

Nekoliko stotina tisuća automobila prošla dva vikenda protutnjalo je hrvatskim autocestama u smjeru mora. Dok je na većini naplatnih kućica u sat vremena prosječno prolazilo oko 420 vozila, na naplatnoj postaji Vučevica, na autocesti Zagreb - Split, prosječno je prolazilo 10 automobila

Riječ je o najneisplativijem čvoru na cjelokupnoj mreži autocesta u Hrvatskoj i izlazu s autoceste koji predstavlja najbrži put do sela Sanaderovih roditelja – Dugobaba.

U odnosu na Vučevicu, pedeset kilometara dalje, na Dugopolju, s autoceste izađe gotovo sedamdeset puta više vozila, piše Jutarnji.hr.
Porazni rezultati čvora Vučevice najbolje govore koliko je to bio apsurdan i neisplativ osobni projekt tadašnjeg premijera Ive Sanadera.

Primjerice, 1. kolovoza kroz dvije zadarske naplate prošlo je 15.371 vozilo, kod Šibenika 6.630 automobila, na Dugopolju 14.498, a kroz Vučevicu 204! Za gradnju čvora Vučevica utrošena su 62 milijuna kuna. Natječaj za izvoditelja nije proveden, već je direktnom pogodbom posao dobila tvrtka Viadukt.

Projekt je 2004. godine pokrenut na osobno traženje Ive Sanadera. Viadukt je posao odmah predao podizvođaču - tvrtki Skladgradnja i ujedno prvi veliki posao tvrtke braće Žužul na autocestama.

Da bi se isplatila investicija od 62 milijuna kuna, ovim tempom bilo bi potrebno punih 19 godina.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi