PRIGOVOR RTL-A

HTV se ispričao zbog 'propusta' u izbornoj emisiji

  • Autor: tportal.hr/Hina
  • Zadnja izmjena 20.05.2013 19:50
  • Objavljeno 20.05.2013 u 19:50
Goran Rotim

Goran Rotim

Izvor: Pixsell / Autor: Goran Stanzl/PIXSELL

Nedugo nakon što je HRT danas priopćio kako je zbog 'niza profesionalnih propusta i loše organizacije' smijenjen v.d. urednika informativnog programa HTV-a Domagoj Novokmet ta se nacionalna televizija ispričala javnosti 'zbog programskih propusta tijekom realiziranja sinoćnje HTV-ove izborne emisije' ne preciziravši o čemu se konkretno radi

'Ravnatelj Programa HRT-a Goran Rotim ispričava se javnosti zbog programskih propusta tijekom realiziranja sinoćnje HTV-ove izborne emisije. Zbog istih propusta ispričavamo se i poslovnim partnerima', stoji u kratkom priopćenju.

Nije poznato koji su razlozi smjene i isprike, ali to je uslijedilo nakon što je jučer HTV pet minuta prije isteka izborne šutnje objavio rezultate izlaznih anketa za Zagreb, Split, Rijeku i Osijek koju je za tri nacionalne televizije radila agencija Ipsos Puls.

Predsjednik Državnog izbornog povjerenstva (DIP) Branko Hrvatin rekao je Hini da su od RTL-a dobili prigovor koji su proslijedili nadležnim izbornim povjerenstvima u ta četiri grada.

Nije želio nagađati je li HTV preuranjenom objavom anketnih rezultata prekršio izbornu šutnju. 'Nećemo prejudicirati. Odluke nižih tijela koja su nadležna za taj slučaj', kazao je Hrvatin.

Utvrdi li se prekršaj, dodao je, nadležna izborna povjerenstva podnijet će optužni prijedlog prekršajnom sudu.

Hrvatin je demantirao medijske napise da je na HTV-ov upit rekao da DIP neće raditi probleme zbog tih nekoliko minuta.

'Nije me nitko zvao niti sam HRT-u dao ikakvo odobrenje', rekao je predsjednik DIP-a.

Smijenjeni v.d. urednika Informativno programa Domagoj Novokmet nije želio komentirati razloge zbog kojih je smijenjen.

'Ponosan sam na sve što je informativni program napravio u proteklih pet mjeseci i na iskorak u pitanju profesionlaizma i objektivnosti', kratko je rekao Hini.

U nekim prisavskim krugovima neslužbeno se doznaje da je slučaj preuranjene objave rezultata bio samo povod za današnju smjenu, budući da je i sam ravnatelj Programa HRT-a Goran Rotim dao odobrenje za raniju objavu rezultata.

Pravi razlog smjene je, prema tim izvorima, nezadovoljstvo izvještavanjem HTV-a o vlastitim problemima koji muče tu nacionalnu tv kuću.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!