DRUGI PO REDU

Dani komunikacija 2014. u svibnju u Rovinju

18.02.2014 u 16:42

Bionic
Reading

Drugi po redu nacionalni festival oglašavanja Dani komunikacija održat će se od 15. do 18. svibnja u Rovinju, a u sklopu festivala održat će se i četiri strukovna natjecanja, najavljeno je danas na konferenciji za novinare organizatora te manifestacije, Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) i hrvatske podružnice Europskog udruženja digitalnog i interaktivnog marketinga (IAB)

Tom su prilikom i službeno otvorene prijave za natjecanja Ideja X i Mixx, koja nagrađuju najkreativnije radove u offline i online medijima u Hrvatskoj.

Naglasak programske strukture ovogodišnjih Dana komunikacija, ističu organizatori, na usvajanju je praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja brojnih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja.

Prvi 'Dani komunikacija' okupili su prošle godine više od 1.200 marketinških stručnjaka iz Hrvatske i regije te su se pozicionirali kao središnja marketinška manifestacija u Hrvatskoj, na koju i ove godine organizatori žele privući one koji žele biti u toku s najnovijim trendovima u marketinškoj industriji te saznati ili pokazati kako kreativna i učinkovita marketinška komunikacija može stvoriti dodatnu vrijednost poslovanju i gospodarstvu.

Na konferenciji su predstavljene i novosti vezane uz četiri strukovna natjecanja koja se održavaju u sklopu 'Dana komunikacija', natjecanja za najučinkovitije agencije, oglašivače i kampanje 'Effie', natjecanja 'IdejaX' koje nagrađuje najkreativnije radove realizirane u svim vrstama medija, natjecanja 'Mixx' za najbolje digitalne kampanje te natjecanja 'IdejaXica' namijenjenog studentima.

Ključni noviteti odnose se na promjene u mehanizmima žiriranja, izmjene u kategorijama natjecanjima koje prate razvoj i trendove na tržištu kako bi se podigla kvaliteta prijavljenih radova i kvaliteta ocjenjivanja.

U sklopu festivala predavanja će održati inozemni marketinški stručnjaci Kris Hoet, direktor za digitalne medije agencija Duval Guillaume Modem iz Antwerpena, Georges Mohammed-Cherif, osnivač i kreativni direktor francuske agencije Buzzman i Mark Truss, voditelj globalnih istraživanja njujorške agencije JWT.