OD SVIH BOJA NAJBOLJA JE 'BILA'

Bojate zidove ili fasadu? Hajduk pronašao rješenje!

10.03.2015 u 14:33

Bionic
Reading

Hajdukove navijačke pjesme poput Joline 'Nosi mi se bijela boja' ili 'Bila boja' Daleke obale od danas imaju novu dimenziju: splitski klub objavio je početak suradnje s tvrtkom Samoborka, s kojom će od ponedjeljka na tržište izbaciti 'Hajdučku bilu' boju za vanjsko i unutarnje bojanje zidova

Radi se o kvalitetnom proizvodu tvrtke, inače lidera na hrvatskom tržištu, koja ove godine slavi svoj 109. rođendan i čak je nešto starija od Hajduka. Po uobičajenom modelu co-brandinga, na kojemu je splitski klub u prošloj godini zaradio oko četiri milijuna samo od proizvoda poput piva, sokova, japanki ili mliječnih proizvoda, planira se prodati oko milijun litara boje. Što bi, otprilike, u Hajdukov proračun trebalo donijeti novih milijun kuna.

'Boja je vrhunske kvalitete, nismo išli s jeftinim proizvodom jer želimo pokazati snagu proizvoda s Hajdukovim imenom', kazao je šef klupskog marketinga Aljoša Bašić, dok je član uprave Samoborke Tomislav Trčak naglasio upravo snažnu vrijednost imena i brenda splitskog kluba.

'Vjerujem da je ovo dobro zamišljena priča i da će projekt biti uspješan. Želimo svoj brend vezati uz pozitivan brend kao što je Hajduk. Počašćen sam što sam u ovoj prostoriji, u ovom klubu',  rekao je Trčak.

'Ideja je bila da spojimo hrvatskog proizvođača i hrvatskog korisnika, u poplavi inozemnih stvari moramo se okrenuti jedni drugima. Povezali smo se s Hajdukom i želimo da ovaj proizvod nađe kupce u Dalmaciji i Hercegovini. To nam je ciljano tržište, a bude li interesa, distribuciju možemo proširiti na cijelu Hrvatsku', dodao je.