AKVIZICIJA

Zašto Snapchat kupuje mobilnu tražilicu?

17.08.2016 u 06:38

Bionic
Reading

Za mobilni startup Vurb Snapchat bi mogao platiti 110 milijuna dolara (75 posto u dionicama, 25 posto u dionicama). Šuška se kako će osnivaču i direktoru Bobbyju Lou ponuditi bonuse od 75 milijuna dolara za ostanak

Vurb je sa svojom tražilicom za mobitele fokusiranom na listanje umjesto na izbacivanje beskonačnih stranica s rezultatima pretrage pobijedio na natjecanju Tech Crunch Disrupt NY 2014 Startup Battlefield.

Temeljna ideja bila je olakšati pronalazak, recimo, filma kojeg ćete gledati, kina u kojem ćete to učiniti i restorana u blizini koje bi mogli posjetiti, pa to sve povezati i podijeliti s prijateljima ne bi li zajedno odlučili kako ćete provesti večer.


Sučelje s karticama informacije povlači od partnera kao što su Yelp i Rotten Tomatoes, a može vas i dubinski povezati s Uberom i Google Maps. Kasnije su u Vuberu nastojali postati monolitna aplikacija poput WeChata koja bi olakšala dogovaranje oko izlaska. Nedavno su dodali i personalizirane preporuke.

Zasad nije jasno kako će Snapchat točno uklopiti Vurb u svoju ponudu. Moguće je kako će to učiniti nadograđivanjem postojeće značajke koja automatski pretvara adrese u poveznice za mape, kao i da će koristiti Vurb kao sažeti pregled dnevnih relevantnih informacija.

Više:Tech Crunch