NEMA VIŠE GOLOTINJE

Vimeo procjenjuje podobnost glazbenih spotova

31.01.2013 u 18:46

Bionic
Reading

Vimeo je odlučio uvesti osnovne oznake kako gledatelje ne bi iznenađivao nepodobni sadržaj poput golotinje, nasilja ili psovki

Internetska stranica za dijeljenje glazbenih spotova objavila je kako će ubuduće ocjenjivati podobnost pojedinih spotova.

Video uraci tako će dobiti tri oznake - All Audiences (Svi gledatelji), Mature (Odrasli) i Not Yet Rated (Još nije ocijenjeno).

Video spotovi koji sadrže golotinju, nasilje, ilegalne supstance ili psovke bit će označeni kao prigodni samo za odraslu publiku.

Vimeo na taj način želi upozoriti gledatelje što mogu očekivati u spotovima.

'Takozvani 'sadržaj za odrasle' često nije prikladan za pojedine dobne skupine, poput djece, ali i za radnike u uredu na čijim je računalima zvuk pojačan', zapisao je Paul Simoneschi na Vimeovom blogu.

Vimeo će prilikom objavljivanja video spota tražiti od korisnika da označe postoji li u videu nepoželjnih riječi ili scena. Ovisno o njihovim odgovorima, pored imena videa pojavit će se i oznaka.

Iz Vimea ističu kako im je krajnji cilj stvoriti sustav koji će gledateljima omogućiti da filtriraju 'sadržaj za odrasle' ili da vide samo one spotove koji su podobni za sve kategorije.

'Vimeo će uvijek biti mjesto na kojem ćete moći pronaći gledatelje za svoje uratke, ali ponekad to znači upozoriti ljude ukoliko će nečije lice eksplodirati ili ako će netko skinuti svoje hlače', stoji u blogu.