U ČETIRI GRADA

Utrka Magenta 1 B2B Run okupit će ove godine upola više sudionika

06.09.2017 u 14:03

Bionic
Reading

Najveće poslovno sportsko druženje u Hrvatskoj prošle je godine okupilo više od 4.000 sudionika iz više od 300 hrvatskih kompanija. Ovogodišnje izdanje će u četiri grada okupiti gotovo 6.000 sudionika.

Više od 95 posto sudionika utrke Magenta 1 B2B Run smatra da bavljenje sportom poboljšava produktivnost na radnom mjestu, a jednaki postotak ih smatra da sudjelovanje u događaju pozitivno utječe na zadovoljstvo korporativnom kulturom kompanije u kojoj rade, pokazala je anketa provedena među 150 sudionika koji su posljednje dvije godine bili dijelom tog sportskog serijala u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu. 

Magenta 1 B2B Run prepoznat je kao događaj koji promovira druženje, zdrav život i povezivanje, pa su kao glavni motivi za sudjelovanje navedeni druženje (67 posto), promocija zdravog načina života (70,5 posto) te predstavljanje vlastite kompanije (60,4 posto). Tek je svaki četvrti ispitanik kao motiv istaknuo rezultat. 

Anketa je pokazala da se većina i prije sudjelovanja u utrci bavila sportom (njih 85 posto), no Magenta 1 B2B Run se pokazao kao inspiracija za početak rekreativnog trčanja za čak 58 posto sudionika.  

Gotovo svi ispitanici, njih 97posto, smatraju da je važno da kompanija u kojoj rade podržava događanja koja promoviraju ravnotežu poslovnog i privatnog života te da je društveno odgovorna, da brine o široj društvenoj zajednici i da podržava zaposlenike da se uključe u poslovno-sportska događanja kao što je Magenta 1 B2B Run.

Ispitanici su uvjereni da takav stav kompanije doprinosi boljoj korporativnoj kulturi i jačanju međuljudskih odnosa koji su temelj uspjeha svake kompanije.

  • +8
Magenta 1 B2B Run 2017 Izvor: Hrvatski Telekom / Autor: Mladen Lončar

Sve je spremno za veliko finale

'Hrvatski Telekom kontinuirano ulaže u razvoj svojih zaposlenika. Iz tog smo razloga i proveli anketu kako bismo dobili konkretan uvid u razloge sudjelovanja na poslovnom događanju ovog tipa. 

Rezultati su samo potvrdili kako je Magenta 1 B2B Run idealan spoj timskog rada i neformalnog druženja, u sklopu kojeg mnogi pomiču svoje granice. To je sigurno jedan od ključnih motiva koji direktno utječe na profesionalan i osobni razvoj pojedinaca', istaknula je Marija Felkel, članica uprave HT-a za ljudske resurse.

Istakla je kako u utrci ne sudjeluju samo profesionalci i redovni trkači, već svi koji mogu i žele istrčati pet kilometara. Osim što je, dodala je Felkel, to dio borbe protiv stresa i predugog sjedenja za računalom, ali i prilika za poslovno umrežavanje.

Iz HT Grupe ove će godine sudjelovati ukupno 702 trkačice i trkača, od čega 500 u Zagrebu. Tvrtka je oformila vlastitu školu trčanja. Kapetan tima je Bojan Mušćet. Felkel je za listopad ove godine najavila HT-ovu sportsku olimpijadu za oko 800 zaposlenika te tvrtke.

B2B RUN ZAGREB HT Izvor: Društvene mreže / Autor: Hrvatski Telekom

Najveće poslovno sportsko druženje u Hrvatskoj prošle je godine okupilo više od 4.000 sudionika iz više od 300 hrvatskih kompanija. Prvo je 2015. godine okupilo oko 1.400, a drugo - održano godinu dana poslije - oko 3.100 sudionika.

Ovogodišnje izdanje - deveto po redu - u četiri grada okupit će 6.500 sudionika. Domaćin prve utrke bio je Split 18. svibnja, zatim su u lipnju održane utrke u Rijeci i Osijeku dok je završno i najveće okupljanje u Zagrebu, 14. rujna, kad se na startu očekuje 4.500 sudionika.

'Snažan rast broja sudionika u utrci Magenta 1 B2B Run iz godine u godinu potvrđuje da su kompanije svjesne važnosti stvaranja ugodnog i zdravog radnog okruženja, kako bi zaposlenici ostvarili dobrobit unutar i izvan radnog vremena. 

Sve je spremno za zagrebačko izdanje. Vidimo se na startu!', izjavila je Dijana Vetturelli, inicijatorica utrke Magenta 1 B2B Run.

  • +4
Magenta 1 B2B run 2016 Izvor: Hrvatski Telekom / Autor: Hrvastki Telekom