CFO OF THE FUTURE

Tvrtke ne prate dovoljno troškove ispisa

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 27.11.2015 13:43
  • Objavljeno 27.11.2015 u 11:45
Goran Sretenoski Canon Adria

Goran Sretenoski Canon Adria

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Canon Adria

Canon je tijekom konferencije 'CFO of the Future' predstavio svoja rješenja za upravljanje dokumentima, kao i najnovije podatke istraživanja 'Business Insight 2016'

'Financijski direktori zauzimaju sve važniju ulogu u poduzećima. Od njih se danas očekuje ne samo da služe kao podrška nego da aktivno sudjeluju u donošenju odluka vezanih uz nabavu novih i zamjenu postojećih tehnoloških rješenja.

CFO postaje jedna od ključnih osoba čije odluke nose sve veću težinu', istaknuo je Goran Sretenoski, područni direktor Canona za regiju Adria.

Sudionici konferencije mogli su saznati na koji način pomoću novih tehnologija mogu donositi kvalitetnije poslovne odluke i tako povećati učinkovitost poslovanja, kako smanjiti troškove upravljanja informacijama i dokumentima te kako povećati mobilnost, uspostaviti povezanost s postojećim sustavima, a pri tome održati sigurnost podataka.


Igor Legac iz zagrebačkog ureda Canona govorio je o tome koliko je bitno da financijski direktori poznaju tehnologiju, troškove koje ona nosi te uštede koje omogućuje. Predstavio je rezultate iz izvješća 'Business Insight 2016.', koje je istraživalo stavove i očekivanja donositelja odluka vezanih uz tehnološka rješenja u tvrtkama diljem Europe, Bliskog Istoka i Afrike.

Ove godine u izvješće je uključena i Hrvatska, u kojoj je kontaktirano 100 korisnika i donositelja odluka. Ukupan broj ispitanika u državama smještenima u skupinu tržišta u nastajanju - među kojima je i Hrvatska, iznosi oko tisuću.

Istraživanje je pokazalo kako 46 posto donositelja odluka ne zna koliki su im troškovi ispisa, a 85 posto korisnika nema implementirano MPS (managed print service – usluga upravljanja ispisom) rješenje, što ostavlja izuzetan prostor za daljnji rast.

Šest posto ispitanika mjeri trošak ispisa na razini korisnika ili odjela, dok gotovo 50 posto korisnika bilo bi onemogućeno u obavljanju svog posla kada ne bi imali pristup pisaču, a 16 posto korisnika kada ne bi imali pristup skeneru

Nick Camilleri iz tvrtke Avantech, Canonovog europskog partnera koji pruža napredna softverska prije svega financijskoj industriji, govorio je o rješenjima koje je njegova tvrtka implementirala kod svojih korisnika, uključujući velike bankarske institucije kao što je Bank of Valletta na Malti.

Rješenje ScanStation koje je za svoje korisnike razvio Avantech temeljeno je na Canonovim skenerima za dokumente i platformi za upravljanje dokumentima Therefore. Omogućuje skeniranje dokumenata i obrazaca jednim dodirom tipke.

Sustav nakon skeniranja automatski prepoznaje podatke (primjerice ime i prezime i rok valjanosti s osobne iskaznice) i prosljeđuje ih u bazu podataka, a skenirane dokumente pohranjuje u sklopu Thereforea, gdje su autoriziranim korisnicima dostupni u trenu.


Uroš Ćamilović iz tvrtke BDO Business Advisory naveo je primjere u kojima su korisnici korištenjem posebno prilagođenog softvera znatno smanjili troškove obrade podataka i dobili mogućnost detaljnog praćenja troškova po korisniku.

Aleksander Bende
iz tvrtke Canon Adria prikazao je rješenje koje obavlja cjelokupan proces od narudžbe do isplate (purchase-to-pay) s automatiziranim zadavanjem narudžbi, prijamom i validacijom računa te procesom njihove likvidacije.

Na konferenciji su govorili i Đurđica Jurić, dekanica RRiF Visoke škole za financijski menadžment koja se osvrnula na zakonodavne promjene u Hrvatskoj koje sve više uvažavaju razvoj tehnologije te Marijana Plovanić, direktorica Hendala, koja je predstavila rezultate Hendalovog istraživanja za Privredni vjesnik o mišljenju vlasnika i menadžera o važnosti novih tehnologija i njihovom utjecaju na poslovne procese u tvrtkama.

Konferencija je zaključena okruglim stolom na temu 'Jesmo li već spremni za mobilni ured?' u sklopu kojega su sudionici raspravljali o pojednostavljivanju poslovnih procesa i mogućnostima za poboljšanja i postizanje veće učinkovitosti na ovom području.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!