DIGITALNO DOPISIVANJE

Telegram je premašio 700 milijuna korisnika i uveo - pretplatu. Pogledajte što ona donosi

  • Autor: Damir Rukavina
  • Zadnja izmjena 20.06.2022 15:41
  • Objavljeno 20.06.2022 u 11:40
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Thiago Prudencio/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia

Kompanija uvodi specijalni premijski paket po cijeni od 4.99 do 6 dolara mjesečno u sklopu kojeg nudi niz značajki od ekskluzivnih naljepnica do mogućnosti slanja dvostruko većih datoteka

Telegram je sakupio preko 700 milijuna aktivnih korisnika mjesečno te je, kao što smo najavili, uveo premijsku pretplatu za sve one koji se žele riješiti reklama i domoći dodatnih opcija. Najavljena pretplata iznosit će između 4.99 dolara i 6 dolara.

Premijski paket dodaje mogućnost slanaj većih datoteka (do 4 GB umjesto 2 GB) te podržava brže preuzimanje. Platiše će isto dobiti mogućnost praćenja do 1000 kanala u odnosu na 500 te stvoriti 20 mapa sa razgovorima (u koje stane po 200 razgovora). Kako sve ne bi stalo samo na tehničkim poboljšanjima, Telegam je u premijsku pretplatu uveo i ekskluzivne naljepnice koje će platiše vizualno odvojiti od 'običnih ljudi'.

Konačno, premijski korisnici će također moći imati do četiri računa u istoj aplikaciji te priljepiti do 10 razgovora na vrh ekrana.

Telegramov osnivač i glavni direktor Pavel Durov nedavno je napisao da je premijska pretplata odgovor na zahtjeve korisnika kojima treba dodatan kapacitet prijenosa datoteka i brži prijenos podataka.

'Nakon malo razmišljanja smo došli do zaključka: jedini način kako to možemo izvesti, uz zadržavanje svega što već nudimo, je da uvedemo pretplatu', kazao je.

Neki analitičari su već dugo vrijeme polagali nade u monetizaciju Telegrama putem blockchaina, no nakon nekoliko odgađanja i problema sa regulacijama, Telegram je 2020. objavio da je napustio projekt te je potom ponudio povrat 1.2 milijarde dolara koje je uspio sakupiti od investitora, piše TechCrunch.

'Danas je vrlo važan dan u povijesti Telegrama - ne samo nove prekretnice, već i početka održive monetizacije za platformu' piše u službenom blogu.