Rovinj-Rovigno Direct

Rovinj predstavio nagrađivanu Smart City aplikaciju Hrvatskog Telekoma i Combisa

09.05.2025 u 15:16

Bionic
Reading

Grad Rovinj-Rovigno danas je predstavio aplikaciju 'Rovinj-Rovigno Direct' koja donosi temeljitu digitalnu promjenu u komunikaciji građana s gradom. Ovime Rovinj nastavlja s modernizacijom i digitalizacijom gradskih usluga koje su brže, učinkovitije i dostupnije. Digitalna platforma temelji se na nagrađivanom OneCityApp rješenju Hrvatskog Telekoma i Combisa, a sufinancirana je sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost

'Rovinj-Rovigno Direct' aplikacija transformira način na koji građani koriste gradske usluge kroz tri ključne inovacije: centralizirani pristup svim gradskim događanjima (od kulturnih programa do javnih radova), personalizirane obavijesti prema lokaciji i interesima građana (poput promjena u rasporedu odvoza otpada ili zatvaranja prometnica), mogućnost plaćanja gradskih računa, te izravan chat s gradskim službama čime onda nema potrebe za telefonskim pozivima ili osobnim posjetima šalterima. Ova tri elementa zajedno omogućavaju da su gradske usluge dostupne bez potrebe za čekanjem u redovima, a sve važne informacije dolaze na jedno centralno i mjesto koje je uvijek na dohvat ruke.

'Implementacijom i stavljanjem u punu funkcionalnost 'Rovinj-Rovigno Direct' aplikacije, naš grad je postao još tehnološki napredniji. Ovime smo ne samo uspjeli pojednostaviti komunikaciju s gradskim službama već smo je učinili i transparentnijom, bržom, učinkovitijom te smo našim sugrađanima omogućili platformu koja im olakšava svakodnevni život, a usluge čini dostupne na dlanu', izjavio je gradonačelnik Rovinja dr. sc. Marko Paliaga.

Posebno korisna funkcionalnost je plaćanje gradskih računa bez odlaska na banku ili poštu. Umjesto čuvanja papirnatih uplatnica i stajanja u redovima, građani sada mogu sve gradske račune i račune gradskih vrtića platiti bez provizije, jednostavnim klikom na mobitelu. Sustav automatski čuva sve uplatnice, što dodatno olakšava administraciju.

'Digitalizacija je neizostavni korak u izgradnji modernih urbanih sredina, a OneCityApp inovativno rješenje, koje smo razvili u HT Grupi, kroz suradnju Hrvatskog Telekoma i Combisa, omogućuje učinkovitije upravljanje resursima, smanjuje operativne troškove i što je najvažnije, povećava kvalitetu života građana. Rovinj je prepoznao prednosti digitalne transformacije i pridružio se gradovima koji su već implementirali naše rješenje. Ponosni smo što aplikaciju koristi više od 35.000 aktivnih korisnika, a 91 posto ih ističe kako im pruža stvarnu vrijednost', rekla je Marijana Bačić, članica Uprave Hrvatskog Telekoma i direktorica Combisa.

Split, Otočac, Vodice i Rovinj pokazuju kako je digitalna transformacija stvarnost u Hrvatskoj, a ne tek obećanje budućnosti. Rezultati iz drugih gradova potvrđuju vrijednost ovog pristupa. Trenutačno, više od 35.000 građana aktivno koristi OneCityApp, zabilježeno je preko 33.000 uspješno riješenih upita građana, a kroz aplikaciju je plaćeno više od 77.000 računa bez naknade. Sve ovo potvrđuje kako OneCityApp donosi stvarnu promjenu u načinu na koji građani komuniciraju sa svojim gradovima.

Aplikaciju je moguće koristiti na dva načina: kao glavni alat komunikacije s gradom, što zahtijeva prijavu putem sustava e-Građani (NIAS) za pristup punoj funkcionalnosti, uključujući plaćanje računa i sigurnu komunikaciju s gradskom upravom, ili kao izvor informacija o događanjima, za što nije potrebna prijava.

'Rovinj-Rovigno Direct' dostupna je za preuzimanje putem trgovina Google Play i App Store, čime Rovinj postaje dio mreže pametnih gradova koji koriste digitalne alate za stvaranje dostupnijeg i transparentnijeg upravljanja u službi građana.