DRUŠTVENE MREŽE

Pet savjeta za uspješno vođenje računa na Twitteru

  • Autor: G. M.
  • Zadnja izmjena 23.09.2010 10:34
  • Objavljeno 22.09.2010 u 14:00
twitter naslovna

twitter naslovna

Izvor: Promo fotografije / Autor: Twitter

Twitter je uz Facebook društvena mreža o kojoj se trenutno najviše govori, no pravila igre na Twitteru ponešto su drugačija nego na ostalim mrežama. Donosimo par savjeta za uspješno vođenje korisničkog računa na Twitteru

Twitter je društvena mreža koja bilježi rapidni rast popularnosti. Uzrok tome velikim djelom leži u činjenici da su mnogi svjetski celebrityji prigrlili ovaj način obraćanja svojim fanovima. Posebno su popularni tweetovi u kojima poznate glumice ili pjevačice objavljuju svoje privatne fotografije.

Prvo, par osnova za one koji nisu u toku s Twitterom. Registrirani korisnici imaju svoj račun na kojem mogu ostavljati napise duljine do 140 znakova koji se nazivaju tweetovima. Tweetovi mogu sadržavati internetske linkove. U pravilu su računi i ono što se piše na njima javni, ali korisnici mogu ograničiti vidljivost tweetova na određeni krug posjetitelja. Registrirani korisnici mogu se pretplatiti na neki račun i tako konstantno biti u toku što piše praćeni profil.

Vrijednost pisanja na Twitteru proporcionalna je broju korisnika koji to čitaju. Uostalom, isto pravilo vrijedi i za blogove, web stranice, portale, novine i slične medije. Nema smisla pisati, ako to nitko ne čita. Nudimo vam ovdje nekoliko savjeta kako kreirati čitan račun na Twitteru čak i ako niste planetarno popularna osoba koju prate tisuće ljudi bez obzira na sadržaj pisanja.

Učite od najboljih

tportal

tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Razmislite o tome kakav Twitter želite imati. Jednom kada dobijete ideju, potražite račune slične onome kakav želite i pratite ih neko vrijeme. Naravno, odaberite čitane račune i pokušajte vidjeti što to oni dobro rade pa naučite od njih. Provjerite njihove statistike i provjerite koliko su angažirani oko svog računa. Tako ćete dobiti i predodžbu u kojoj mjeri ćete se morati angažirati oko svog računa.

Nabavite dobar desktop klijent

Dobar klijent će vam olakšati posao praćenja drugih računa i redovito osvježavanja svog računa. Trenutačno je najcjenjeniji klijent TweetDeck. Pomoću njega možete kreirate grupe praćenih računa, filtrirati tweetove, pratiti određene teme kroz više računa te pisati tweetove i odgovarati na tuđe tweetove. TweetDeck radi na Windowsima, Macu i Linuxu.

Tweetajte u pokretu

Nemojte dopustiti da vas udaljenost od računala spriječi u tweetanju. Na osobnom računu ćete u takvim slučajevima vjerojatno imati više tema za tweetanje. Za tweetanje u pokretu će vas najbolje poslužiti pametni telefon. Najbolja rješenja među pametnim telefonima su iPhone ili neki telefon baziran na operativnom sustavu Android. Ponajbolja je aplikacija za iPhone Twitter for iPhone, a za Android je to Twidroyd.

T-Mobile

T-Mobile

Izvor: Promo fotografije / Autor: T-Mobile




Pratite svoje statistike

Ako želite čitan račun na Twitteru, prvo što morate pratiti jest koliko vas zapravo ljudi čita. Na taj način ćete vidjeti koji su tweetovi čitaniji od drugih pa u skladu s time možete mijenjati sadržaj ili stil pisanja svojih tweetova. Vjerojatno je da ćete paralelno s čitanošću podići i kvalitetu tweetova.

Jedan od najpopularnijih alata koji prati statistike na Twitteru je Twitaholic. Tamo možete pogledati rast broja vaših pratitelja kroz vrijeme, te usporediti svoj korisnički račun sa drugim računima u istoj regiji.

Pratite druge račune i odgovarajte na pitanja

Nemojte se koncentrirati isključivo na svoj korisnički račun, pratite i druge račune. Twitter iskustvo je potpuno samo kada i vi pratite zanimljive tweetove.

Ljudi često postavljaju pitanja na Twitteru, odgovarajte na njih ako ste dovoljno kompetentni pružiti valjan odgovor. Na taj način ćete privući ljude kojima ste pomogli. Aktivno sudjelujte u diskusijama, no nemojte biti naporni - diskusije na Twitteru obično 'traju' svega nekoliko poruka, nakon čega stvar ubrzano gubi smisao.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi