PRIKUPLJENA MILIJARDA

Ovo je razlog zbog kojeg bi trebali koristiti Kickstarter

03.03.2014 u 15:16

Bionic
Reading

Dosad su imali više od 135 tisuća kampanja, u kojima je sudjelovalo 5,7 milijuna ljudi. Najbolja kategorija bavi se igrama, najbolji dan bio je lanjski 13. ožujak, a najviše novca stiže utorkom, srijedom i četvrtkom

S 3. ožujkom, u manje od pet godina nakon osnivanja, najpoznatija platforma za crowdfunding prešla je granicu od prikupljenih milijardu dolara (oko šest milijuna kuna). Riječ je o svim projektima: uspješnim, neuspješnim i onima koji još traju.


Koliki udio čine projekti koji su ostvarili zadani cilj? 858 milijuna dolara (nešto više od pet milijardi kuna). Više od pola te milijarde prikupljeno je tijekom zadnjih 12 mjeseci.

Kickstarter je dosad imao 135.270 kampanja. 43 posto su bile uspješne, dok je među neuspješnima deset posto onih koje nisu dobile ni dolara. Novac je dosad dalo 5,7 milijuna ljudi iz 224 zemlje i područja, sa svih sedam kontinenata.

Prednjače SAD, Velika Britanija i Kanada, iako se među prvih deset ugurao i Singapur. Osim Britanije, Europu među prvih deset zastupaju još i Njemačka, Francuska, Švedska i Nizozemska.

1,6 milijuna ljudi podržalo je više od jednog projekta, a gotovo 16 tisuća više od 50 projekata. Najutjecajnijim pojedincem proglašen je pisac Neil Gaiman, koji je imao samostalne i projekte sa suprugom Amandom Palmer

Na povratnike na Kickstarter otpada 62 posto svog prikupljenog novca. Najviše novca stiže utorkom, srijedom i četvrtkom.

Među danima, apsolutni rekorder dosad je 13. ožujka 2013. godine, kada je više od 54 tisuće ljudi s više od četiri milijuna dolara (blizu 24 milijuna kuna) podržalo 1985 projekata. Ne, nije bio petak.

Mada je kategorija Games tek šesta po broju uspješnih kampanja (nakon kategorija Music, Film, Art, Publishing i Theater), u njoj je daleko najviše kapmanja koje su skupile više od milijun dolara (oko šest milijuna kuna), a u njoj je prikupljeno više novca no u bilo kojoj drugoj.

Koliko je Kickstarter uprihodio? Pošto uzimaju pet posto od uspješnih kampanja, to je dosad oko 42 milijuna dolara (blizu 248 milijuna kuna).

Više podataka potražite na Kickstarteru