POSEBNE TAKTIKE

Online PR-om do željene ciljane publike

  • Autor: Kako na web
  • Zadnja izmjena 05.05.2014 14:31
  • Objavljeno 05.05.2014 u 14:30
odnosi s javnostima PR komunikacija poslovanje

odnosi s javnostima PR komunikacija poslovanje

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Umjesto kupovanja oglasnog prostora, taktike online PR-a vam omogućuju da dođete do korisnika samo uz nešto uloženog vlastitog vremena. Odaberite prikladne kanale za komunikaciju s vašim javnostima i ponudite im koristan sadržaj

Otvorite web press ured - Na vašoj web stranici odvojite prostor za PR materijale. Poslužit će novinarima koji žele pisati o vama ali i bilo kojem partneru koji, primjerice, želi koristiti vaš logo u prezentaciji.


Optimizirajte sadržaj za tražilice (SEO) – Ako pišete sadržaj za web koristite ključne riječi koje vaši kupci pretražuju kako bi se vaše stranice prikazivale na u rezultatima tražilica.

Sudjelujte u forumima – Ovisno o vrsti poslovanja, možete sudjelovati u specijaliziranim forumima ili na klasičnom forumu gdje ćete pronaći razne podforume i teme i odabrati one u kojima se pronalazite.

Blogajte – Vodite blog sa savjetima i poslovnim iskustvima (također pazite na ključne riječi) i ostvarite suradnju s drugim blogerima.

Komunicirajte na društvenim mrežama – Iskoristite priliku za dvosmjernu komunikaciju s korisnicima vaših usluga.

Više detalja o svemu na stranici - Kako na web?

Pratite nas na društvenim mrežama:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!