PRLJAVE TAKTIKE

Novi skandal: Meta je konzultantskoj firmi platila da u medijima ocrnjuje TikTok

31.03.2022 u 15:29

Bionic
Reading

Zuckerbergov Facebook, trenutno poznat kao Meta je, prema najnovijem izvješću, plaćao republikanskoj konzultantskoj firmi da provede medijsku kampanju širokog dosega s ciljem ocrnjenja TikToka

Nedavno izvješće razotkrilo je da Meta, donedavno poznatija kao Facebook, platila poznatoj republikanskoj kozultantskoj kompaniji da ocrni kinesku platformu TikTok. Washington Post naglašava da je Meta pokrenula kampanju diljem SAD-a kako bi posijala nepovjerenje prema njihovom najljućem konkurentu.

Kompanija pod imenom Targeted Victory planirala je u nizu velikih lokalnih i regionalnih novina izbaciti seriju kolumni i pisama uredniku u kojima kritizira TikTok. Targeted Victory je, u slučaju da ne pratite američku politiku, 2020. bila jedna od najvećih prodavača u republikanskoj izbornoj kampanji, tijekom čega je zaradila više od 230 milijuna od skupina poput supar PAC-a koji promoviraju Trumpa i America First Actiona. Republikanci su, tim rečeno, već dulje vrijeme neki od najvećih kritičara TikToka.

Prema izvješću, direktor Targeted Victoryja rekao je osoblju da firma mora 'poslati poruku da je Meta žrtva, dok je TikTok kao strana kompanija najveća prijetnja zbog količine podataka koje putem nje razmjenjuju mladi'. Facebook, naime, već jako dugo gubi korisnike dok TikTok nastavlja sa rastom.

Operativci koji rade na kampanji također su ohrabreni da koriste prisutnost TikToka kako bi oduvukli pažnju od Metinih skandala vezanih uz privatnost i dobrobit korisnika. 'Ekstra bodovi ako ovo uspijemo ubaciti u širu poruku o trenutnim zakonima i prijedlozima koji nisu dovoljno usredotočeni na problem' pisalo je u jednom od procurenih emailova.

Email poruke koje do sad nisu viđene u javnosti pokazuju točku do koje su Meta i njihovi partneri spremni otići sa istraživanjem kineske konkurencije koja je nadmašila Facebook i Instagram. U procurenim internim izvješćima koje je prošle godine predstavila zviždačica Frances Haugen, Facebookovo istraživanje tvrdi da tinejdžeri provde dva do tri puta više vremena na TikToku nego na Instagramu te da je popularnost Instagrama i Facebooka u toj dobnoj skupini pala.

Targeted Victory odbija komentirati na pitanja vezana o koampanji, napisavši da Metu predstavljaju već nekoliko godina i da su 'ponosni na ono što su napravili'.

Kineska platforma u međuvremenu finalizira ugovor sa Oracleom kako bi podatke korsinika u SAD-u ostavila u SAD-u te time ih držala dalje od majčinske kompanije ByteDance.