PROMJENE U TRENDOVIMA

Navike novih generacija turista i kako im udovoljiti

  • Autor: BizIT/B.R.
  • Zadnja izmjena 23.07.2015 15:13
  • Objavljeno 23.07.2015 u 15:13
žena djevojka mobitel pametni telefon smartphone plaža ljeto turizam

žena djevojka mobitel pametni telefon smartphone plaža ljeto turizam

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Turistima više ne možemo nuditi samo krevet, sunce i more. Oni zahtijevaju neke nove usluge kako bi im boravak bio ugodniji. 'Milenijalci' su navikli biti okruženi čudima tehnologije pa onaj poduzetnik u turizmu koji želi ići u korak s vremenom zna da mora i mijenjati ponudu prema tehnologiji koja postaje sve više tražena

Kako su standardi turističke ponude postali aparat za kavu, jacuzzi ili bazen isto tako postaju i ove tehnologije koje zahtijevaju turisti nove generacije. Udovoljite im!

Online booking i mobilni check-in

Turisti više ne dolaze direktno na prag iznajmljivačima smještaja. Oni se pripremaju prije dolaska, žele imati rezervaciju prije nego stignu u vaše mjesto i žele biti sigurni kako će ih njihov smještaj čekati. Turisti se pritom služe tražilicom, agencijama i raznim stranicama za bukiranje smještaja. Lanac hotela Marriott tako, primjerice, svojim gostima omogućuje mobilni check-in putem službene lokacije, kako bi se smanjilo čekanje na recepciji.

A kako da vi dođete do turista putem interneta? Online oglašavanjem. :)

Tablet umjesto cjenika

Prepustite gostima u potpunosti čari biranja jela i pića iz menija i naručivanja putem tableta. Kako to vama pomaže? Ako zaprimate narudžbe direktno od gostiju znači da će konobarima biti lakše raditi u sezoni i poslužit će veći broj gostiju.

Hrvatski pionir s ovom ponudom je restoran iz Vrbnika na otoku Krku, koji je 2014. godine prvi uveo digitalne jelovnike. Na ovaj način gostima su omogućili uvid u aktualnu ponudu jela i pića, sastojke i recepte, vrste i porijeklo vina, kao i uvid u turističku i kulturnu ponudu Vrbnika i otoka Krka. Odlična ideja za poboljšanje komunikacije s gostima, zar ne?

Internet

Turist nove generacije želi biti u kontaktu sa svijetom i, povremeno kada to poželi, pregledati emailove. Gledajte to i s ove strane, ako gost objavi fotografije s ljetovanja na društvenim mrežama za vaš prekrasan smještaj će automatski doznati njegovi prijatelji i bit će to odlična preporuka da vas i oni potraže za svoj godišnji odmor.

Isto vrijedi i za ugostiteljske objekte koje njihovi posjetitelji mogu direktno ocijeniti i također preporučiti prijateljima. Odnedavno su i brojni domaći autobusni prijevoznici uveli WiFi internet tijekom putovanja, što znači da se zaista isplati investirati u brzi internet! Još više smo o ovoj temi WiFija u turističke svrhe pisali ovdje. A zašto im ne biste ponudili i selfie štap da se fotkaju koliko žele?

Cijeli napis pročitajte na BizIT blogu

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!