ČESTA POJAVA

NASA najavljuje: Čeka nas još jedan bliski susret s asteroidom

25.08.2020 u 12:41

Američka svemirska agencija NASA otkrila je kako će tijekom studenog ove godine u blizini Zemlje proletjeti još jedan asteroid.

Nebesko tijelo promjera nešto manjeg od dva metra, s oznakom 2018VP1, trebalo bi se približiti matičnom nam planetu u ponedjeljak, 2. studenog.

Pošto je vrlo mali, ovaj asteroid ne predstavlja prijetnju Zemlji. Čak i kad bi ušao u atmosferu - za što su izgledi vrlo mali (0,41 posto) - raspao bi se.

NASA ima zadaću otkriti 90 posto asteroida u blizini Zemlje većih od 140 metara. Nedavno ih je iznenadio jedan koji je otkriven tek nakon što je već bio na odlasku, zato što je dolazio iz smjera Sunca.

Prolasci asteroida pored Zemlje razmjerno su česta pojava. Tijekom idućeg tjedna, primjerice, trebalo bi biti zabilježeno pet asteroida koji će se značajno približiti našem planetu.

Ogromna većina njih proći će pored i nastaviti svoje putovanje svemirom. Tek mali broj predstavlja rizik zbog mogućeg sudara, piše Popular Mechanics.