REBRANDING

Logi(tech) dobiva novo 'lice'

08.07.2015 u 14:12

Bionic
Reading

'Tech' ne znači mnogo - stoga novi logo tvrtke poznate po svojim računalnim glodavcima, zvučnicima i tipkovnicama sadrži tek 'Logi'. Charlotte Johs, VP razvoja branda je za Gizmodo utvrdila kako danas 'Tech' ne znači mnogo jer je tehnologija posvuda. Dok tvrtka navodi kako otkrivaju najznačajniji razvoj branda u svojoj povijesti, njihovo ime ipak ostaje isto

Poseban naglasak Logitech će sada pružiti dizajnu proizvoda, kako bi postali atraktivniji. 'Naša predanost u proizvodnji periferije vrhunske kvalitete se nije promijenila (...), ali smo stavili dizajn u srž svega što radimo i svega što jesmo - od proizvoda do identiteta', stoji na službenom blogu.

Izmjena je drastična, no u Logitechu se vode time da su možda...postali 'dosadni'. Stoga stiže nova oznaka 'Logi' i izgledno proizvodi s hrpom boja koje će biti temelj priče. Prvi Logi proizvod bi trebali otkriti vrlo brzo. Kako će potrošači reagirati na izmjenu 34 godine starog branda tek treba vidjeti: