19. i 20. travnja

Konferencija Internet Adria u Opatiji

18.04.2018 u 10:05

Bionic
Reading

U četvrtak, 19. i petak, 20. travnja u Opatiji se održava konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama Internet Adria, u cijelosti posvećena turizmu. Kroz dva dana 25 predavača dat će odgovore kako koristiti najnovije alate i kanale promocije prema sve zahtjevnijem turističkom tržištu

Internet Adria je prva konferencija o digitalnom marketingu i tehnologijama, koja je u cijelosti posvećena turističkom sektoru. Namijenjena je hotelijerima, turističkim agentima, turističkim zajednicama i DMO-ima koji žele što kvalitetnije i intenzivnije koristiti moderne tehnologije i marketinške kanale za promociju prema sve mlađem tržištu, koje upravo takvim kanalima najviše vjeruje.

Dva dana odličnih predavanja

Tijekom dva dana konferencije, u opatijskom centru Gervais priznati stručnjaci iz Hrvatske i Europe govorit će o društvenim mrežama, online prodaji, modernim medijima i kako oni mogu pomoći u promociji, internetskim prijevarama, booking portalima, načinu online komunikacije, te svemu onome što danas čini osnove marketinga u turizmu.

- Danas je možda teže nego ikada odabrati pravi marketinški alat, onaj koji postiže najveći uspjeh, pretvara klikove u noćenja. Tehnologije, alati, no i samo tržište stalno se mijenjaju, a na konferenciji Internet Adria pokušali smo kroz 40 predavanja obraditi najaktualnije teme digitalnog marketinga i prodaje - najavio je voditelj projekta Adriano Požarić.

Daniel Zellig, osnivač digitalne agencije opensmjle iz njemačkog Kölna, koja je specijalizirana za storytelling u turizmu i hotelijerstvu tako će pojasniti sve o tome kako koristiti storytelling, umjetnu inteligenciju i messaging u sklopu hotelskih brendova.

Andrea Andrassy autorica jedne od najčitanijih online kolumni u regiji i jedna od naših najutjecajnih osoba na Instagramu s više od 130 tisuća pratitelja, predstaviti će Case study: Santorini vs. Fuerteventura ili kako prodati priču onima koji nisu zainteresirani.

Larisa Huremović dolazi iz TrustYou, platforme koja analizira više od tri milijuna ocjena i komentara gostiju, postove na društvenim mrežama te ankete, za više od 500 tisuća hotela iz cijelog svijeta. Larisa će govoriti o tome kako customer feedback može postati najbolji marketing hotela, apartmana i destinacije.

Jedan od najpopularnijih predavača na temu Google oglašavanja Miroslav Varga govorit će o tome gdje i kako promovirati internet stranice te koliko novaca uložiti u promociju, no i kako saznati da li AdWords kampanje mogu bolje i kako od njih dobiti maksimum.

Tu je još i Barbara Slade Jagodić koja će se u svome predavanju dotaknuti teme što klikamo na Googleu, a što na Facebooku i kako odabrati teme koje će zanimati potencijalne goste, dok će Robert Petković pojasniti kako postaviti ciljeve internet stranice i kako mjeriti njihovu uspješnost.

Tu su i brojni drugi predavači, stručnjaci iz prakse koji će predstaviti studije slučaja, analizirati trendove i pojasniti smjer digitalnog marketinga. Uz konferencijski, na konfernciji Internet Adria je i izlagački dio, na kojemu će se predstaviti vodeći dobavljači u segmentu tehnologije i opreme.