'izvrsnost u izazovima'

Hrvatski Telekom dobio priznanje za brigu o zaposlenicima tijekom krize

  • Autor: M.S.
  • Zadnja izmjena 15.07.2020 11:41
  • Objavljeno 15.07.2020 u 10:56
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: HT

Hrvatski Telekom dobitnik je priznanja 'Izvrsnost u izazovima' koje Selectio, vodeća hrvatska tvrtka za savjetovanje u ljudskim resursima, dodjeljuje kompanijama koje su pokazale kako kvalitetno upravljaju ljudskim potencijalima i brinu o svojim zaposlenicima i u nepredvidljivim okolnostima

Kompanije nositelji priznanja 'Izvrsnost u izazovima' prošle su kroz nezavisnu dubinsku analizu svojih HR praksi, a područja kroz koja su u procesu prolazile su njihova agilnost i prilagodljivost, način organizacije rada i komunikacije sa zaposlenicima tijekom krize, kao i inicijative pokrenute s ciljem osiguranja fizičkog zdravlja, sigurnosti i dobrobiti zaposlenika te tehnološka spremnost kompanije za nove načine rada.

Uz Hrvatski Telekom, dobitnici su Addiko banka, CARNET, CEMEX Hrvatska, JGL, Luckia Hrvatska, McDonald's, Philip Morris Zagreb, PLIVA i Poslovna inteligencija.

Hrvatski Telekom je u manje od deset dana u potpunosti reorganizirao svoje poslovanje kako bi omogućio siguran rad na daljinu od kuće za više od 4000 svojih zaposlenika, koji su svojim radom omogućili nastavak nesmetane komunikacije i povezanosti cjelokupnog društva. Za to je bilo potrebno promijeniti više od stotinu internih i eksternih procedura, uključujući i osiguravanje uvjeta za rad od doma.

Zahvaljujući brzom prebacivanju na rad od kuće unutar samo pet dana, naša služba za korisnike s gotovo 1000 djelatnika niti u jednom trenutku nije bio nedostupan korisnicima.

Hrvatski Telekom je u manje od deset dana potpuno reorganizirao poslovanje i omogućio siguran rad na daljinu od kuće za više od 4000  zaposlenika

Hrvatski Telekom je u manje od deset dana potpuno reorganizirao poslovanje i omogućio siguran rad na daljinu od kuće za više od 4000 zaposlenika

Izvor: Pixsell / Autor: Davor Puklavec/PIXSELL

Istodobno se HT usmjerio i na očuvanje radnih mjesta te je i radnicima iz T-centara omogućio rad od doma i obavljanje nove vrste posla, a što je za rezultat imalo i bolju suradnju i razumijevanje. Kroz svakodnevnu internu komunikaciju kompanija je svim zaposlenicima omogućila punu tehničku i savjetodavnu podršku kako bi se lakše prilagodili novonastaloj situaciji.

Svima onima koji su zbog prirode posla morali biti na radnom mjestu omogućeni su svi preduvjeti kako bi se njihov rad mogao odvijati u potpuno sigurnim uvjetima, zbog čega je kompanija u prvoj iteraciji nabavila 178.000 rukavica, 160.000 maski i 11.600 antibakterijskih gelova.

'Sve što smo poduzeli proizlazilo je iz naše želje da osiguramo sigurnost naših djelatnika i zaštitimo njihovo dostojanstvo', kaže Ivan Bartulović, član Uprave za Ljudske resurse Hrvatskog Telekoma

'Sve što smo poduzeli proizlazilo je iz naše želje da osiguramo sigurnost naših djelatnika i zaštitimo njihovo dostojanstvo', kaže Ivan Bartulović, član Uprave za Ljudske resurse Hrvatskog Telekoma

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Bozidar Babic

Tehničari, koji su zbog prirode svog posla izlazili na teren i koji su u nešto više od mjesec dana imali više od 63.000 izlazaka na teren, za to su bili i dodatno nagrađeni. Svim zaposlenicima Hrvatskog Telekoma čiji su domovi bili pogođeni potresom kroz HT-ovu 'Zakladu Prijatelj' pružena je i financijska pomoć kako bi lakše prevladali nastalu situaciju.

Veliko interno istraživanje pokazalo je najveće zadovoljstvo zaposlenika u zadnjih 15 godina, što potvrđuje da zaposlenici cijene poduzete aktivnosti kompanije.

'Usluga koju Hrvatski Telekom pruža je tijekom proteklih mjeseci bila važnija nego ikad prije i omogućila je nastavak normalnog funkcioniranja u ne baš normalnim uvjetima', izjavio je Ivan Bartulović, član Uprave za Ljudske resurse Hrvatskog Telekoma.

Donacije, besplatni brojevi, brži internet...

Uz niz internih aktivnosti koje je Hrvatski Telekom poduzeo kako bi zaštitio svoje zaposlenike, kao odgovorna kompanija aktivno je podržao i nacionalne napore u borbi protiv COVID-19 donacijom četiri milijuna kuna Klinici za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljević, osiguravanjem tehničke podrške za centar 113, besplatnim 0800 brojevima za Crveni križ i KBC Zagreb te povećanjem brzine interneta za osam bolnica, 28 gradova, županija i tvrtke koje pružaju javne usluge kako bi u trenucima kad je to bilo najpotrebnije neometano mogle obavljali svoj posao.

'Suočeni s koronom jasno smo definirali što moramo učiniti na internom i eksternom planu, a sigurnost i dobrobit naših zaposlenika bila je polazišna točka. Sve što smo poduzeli proizlazilo je iz naše želje da osiguramo njihovu sigurnost, zaštitimo njihovo dostojanstvo, vrednujemo njihov rad i trud, te uvažimo njihovu potrebu za ravnotežom osobnog i profesionalnog života', rekao je Bartulović.

'Svi naši zaposlenici su se iskazali, ali moram istaknuti naše tehničare, jer dok smo mi imali luksuz rada od doma, oni su svakodnevno bili na terenu i osiguravali su da ljudi ostanu povezani. Zbog njih smo svi mogli raditi, zbog njih su djeca mogla pratiti školu putem e-nastave, a obitelji, unatoč fizičkoj distanci, ostati povezane. Oni uistinu jesu tihi heroji, jer o ogromnom poslu koji odrađuju se ne priča puno, a njihov doprinos je svakodnevan i neizmjerno važan', zaključio je Bartulović.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!