SAVJET STRUČNJAKA

Härén: Morate poslovati tako da korisnike stavite u prvi plan

24.09.2015 u 15:35

Bionic
Reading

Svjetski poznati govornik poslovne kreativnosti na svom prvom gostovanju u Hrvatskoj govorio je o promjenama koje se događaju u svijetu te savjetovao sudionicima Combis konferencije da budu što više fokusirani na kreativno razmišljanje i razmišljanje izvan granica

‘Digitalno poslovanje samo sebi nije cilj. Pravi cilj je unaprijediti poslovanje na način da korisnika postavimo u prvi plan, da pristup svojim proizvodima i uslugama učinimo bržim i jednostavnijim, da poboljšamo svoju komunikaciju. Naravno da u mnogim slučajevima to pretpostavlja snažniju digitalizaciju poslovanja, no u samom procesu digitalizacije treba paziti da se nikada ne zaboravi krajnji cilj, odnosno da se uvijek sjetimo zašto nešto radimo’, rekao je Fredrik Härén, svjetski poznati govornik poslovne kreativnosti na početku plenarnog predavanja 'Svijet brzih promjena'.

Härén, koji je u Hrvatskoj po prvi puta, dodaje kako se velike promjene događaju u mnogim industrijama, no kako treba imati na umu pravovremenost - zapravo je trenutak u kojem nešto mijenjamo ključan.

‘Da sam hrvatski poduzetnik ne bih razmišljao na način 'Kako moja hrvatska tvrtka može promijeniti svijet?'. Pitao bih se: 'Kako moja tvrtka može pomoći svijetu da postane bolji'. Fokus treba biti stavljen na rješenja, a ne na zemljopisnu lokaciju. Poslovni svijet ne zanima odakle dolazite - njega zanima ono što mu nudite’, rekao je glavni govornik Combis konferencije.

Härén savjetuje da prestanemo misliti o zemljama i granicama: ‘Pobjednici današnjice i sutrašnjice bit će ljudi odnosno tvrtke koje su sposobne misliti izvan granica. Ako u Hrvatskoj ima dosta takvih ljudi - to je dobro za Hrvatsku. Mislim da se na takvo razmišljanje prije može naići kod ljudi iz manjih zemalja, jer velike zemlje imaju i veće tržište unutar vlastitih granica te nemaju toliku potrebu misliti na spomenut način’.

Fredrik Härén uvršten je među top švedske predavače svih vremena. Härén je Certified Speaking Professional (CSP), među 700 govornika na svijetu te Certified Global Speaking Professional (GSPGlobal) koje čini društvo od samo njih 30 u cijelome svijetu.

Održao je više od 1500 predavanja u više od 60 zemalja (samo je prošle godine gostovao u 30 različitih zemalja na pet kontinenata). Autor je devet knjiga, uključujući 'The Idea Book', koja je uvrštena u publikaciju ‘100 najboljih poslovnih knjiga svih vremena’. Njegova druga najpopularnija knjiga, 'The Developing World', ispituje kreativnost, snove i znatiželju, kako poslovanje postaje sve kreativnije, ali i zamke na koje se nailazi ako se ne razumije svijet koji nas danas okružuje. Fredrikova najrecentnija knjiga 'One World. One Company' bavi se temom što to znači biti uistinu globalna kompanija.
Prvi konferencijski dan nastavlja se predavanjima čelnika uspješnih hrvatskih kompanija te okruglim stolom 'ICT u zemlji nogometa i turizma'.

Sve informacije o konferenciji kao i prezentacije s predavanja potražite na službenoj stranici 9. Combis konferencije.