Jaden Smith, sin holivudske zvijezde Willa Smitha, službeno je imenovan prvim kreativnim direktorom muške linije slavnog pariškog brenda Christian Louboutin, što predstavlja povijesni preokret za ovu luksuznu kuću
Ova značajna suradnja lansirana je sredinom rujna 2025., a očekuje se da Jaden Smith predstavi svoju prvu kolekciju u siječnju tijekom muškog Tjedna mode u Parizu.
Smith, glazbenik, glumac i vizionar sa svojim prepoznatljivim stilom, prvi je koji će nakon samog Christiana Louboutina preuzeti kreativno vodstvo nad muškim segmentom brenda, u trenutku kad muška linija nosi oko 24 posto cjelokupnog poslovanja tvrtke, a vrijednost brenda procjenjuje se na više od 3 milijarde dolara.
'Trebao mi je baš Jaden'
Christian Louboutin i Jaden Smith upoznali su se 2019. godine u Parizu, a kroz zajedničke razgovore otkrili su međusobno razumijevanje i sličnu kreativnu viziju, što je naposljetku i dovelo do ove zajedničke modne priče. Louboutin je istaknuo koliko ga je impresionirala Jadenova otvorenost i kreativna hrabrost te njegova želja za održivom budućnošću mode. Njihova suradnja, prema Louboutinovim riječima, ne proizlazi iz formalnog procesa već iz autentičnog prijateljstva i prepoznavanja talenta: ‘Nije mi trebao kreativni direktor, trebao mi je baš Jaden', izjavio je Louboutin za više svjetskih medija.
Uloga koja nije samo dizajnerska
Jaden Smith bit će zadužen za osmišljavanje i vođenje vizualnog identiteta kampanja, editorijala, kao i komunikacijske strategije muške linije. Novost je i to što će godišnje kreirati četiri kolekcije koje uključuju cipele, kožnu galanteriju i lifestyle detalje, u želji da brend još više približi mlađoj publici.
Sam Jaden Smith izjavio je da mu je ovo dosad najveća čast i veliki profesionalni izazov te smatra kako njegov pristup nadogradnji klasične Louboutin elegancije donosi svježinu kroz naglasak na utilitarnost i modernost. U okviru priprema, Smith je već proveo vrijeme u talijanskim tvornicama postolara, educirajući se o procesu izrade luksuzne obuće.
Globalan medijski odjek, reakcije javnosti podijeljene
Medijski odjek ove suradnje bio je globalan. Samo najava Jadenove nove pozicije ostvarila je procijenjenih 5,4 milijuna dolara u medijskoj vrijednosti, prema analizi WWD-a, što ilustrira koliko interes javnosti i modnog tržišta izaziva ovaj iskorak.
Komentari publike i kritike podijeljeni su između oduševljenja riskantnim potezom i sumnjičavosti prema fenomenu 'nepo beba' angažiranja slavnih potomaka – ipak, Smithovo ime i dosadašnje iskustvo (vlastiti brend MSFTSrep, suradnja s New Balanceom) potvrđuju njegovu spremnost za ovako veliku funkciju.
Hollywood će zamijeniti Parizom
Jaden Smith zbog nove pozicije seli u Pariz, a već se najavljuje bogat i suvremen pristup komunikaciji i prezentaciji brenda, u skladu s njegovom globalnom prepoznatljivošću i komunikacijom s 19,1 milijuna pratitelja na Instagramu.
Od ove suradnje očekuje se puno: revitalizacija muške linije Louboutin, dizajnerski zaokret prema avangardnoj eleganciji, ali i osvježavanje brenda kod mlađih generacija. Prva kolekcija pod njegovim potpisom bit će predstavljena tijekom Tjedna mode u siječnju iduće godine.