800 KS JE PREMALO

Projekt Bugatti Galibiera zaustavljen jer nije dovoljno sulud

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 09.09.2011 12:36
  • Objavljeno 09.09.2011 u 11:52
Bugatti-16C-Galibier-1

Bugatti-16C-Galibier-1

Izvor: Promo fotografije / Autor: BUGATTI

Dok Bugatti privodi kraju proizvodnju najbržeg automobila na svijetu Veyron, klijentela koja ni sama ne zna s koliko novca raspolaže s nestrpljenjem iščekuje što će im novo servirati ekipa iz Molsheima

Očekivalo se kako će, zbog sve naglašenijeg trenda limuzina s kupe linijom, Bugatti požuriti s uvođenjem Galibiera u proizvodnju, no čini se da će potencijalni kupci još neko vrijeme morati gledati u smjeru Aston Martin Rapidea, Porsche Panamere i Ferrari FF-a

Razlog? Novom Bugattijevom izvršnom direktoru Wolfgangu Durheimeru aktualni projekt Galibiera nije dovoljno nečuven; 800 KS, koliko je osmolitreni W16 trebao istiskivati, Durheimeru je premalo, a također bi, navodno volio osjetiti više komfora na stražnjoj klupi.

Bugattijev prvi čovjek želi da Galibier bude 'automobil koji će zaustavljati argumente', odnosno bez polemike – najbolji automobil na svijetu. O sudbini ove hiperlimuzine čelništvo kompanije odlučit će do kraja godine, navodi neimenovani izvor.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi