ZBOGOM KILOGRAMIMA

Pet supernamirnica za smanjenje apetita

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 21.09.2009 08:30
  • Objavljeno 21.09.2009 u 08:00
doručak seksi cura zdrava hrana

doručak seksi cura zdrava hrana

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Želite zauzdati svoj apetit i zaustaviti želju za slatkim? Ako je odgovor da, onda je vrijeme da napravite novi popis za kupnju namirnica

Milijarde dolara diljem svijeta troše se na proizvode za mršavljenje. Međutim, postoji bolji i jeftiniji način za skidanje kilograma. Najnovije istraživanje pokazuje da vam više od desetak uobičajenih proizvoda koji su dostupni u svakome dućanu, može pomoći u borbi protiv gladi i želje za slatkim.
Riječ je o namirnicama koje će vam poboljšati metabolizam te pomoći u skidanju kilograma. Kada idući puta budete išli u kupnju namirnica, ponesite sa sobom novi popis na kojemu će se nalaziti ovih pet namirnica.

yum-oh.blogspot.com

yum-oh.blogspot.com

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal


Jaja daju dugotrajan osjećaj sitosti
1.Jaja
Umjesto peciva, za doručak odaberite jaja. Ta supernamirnica koja sadržava mnoštvo proteina pomoći će vam da dugo vremena imate osjećaj sitosti. Jedno je istraživanje otkrilo da su pretili ljudi koji su konzumirali jaja u idućih 36 sati jeli manje količine hrane, za razliku od onih koji su jeli neku drugu hranu. Brojna su istraživanja pokazala da protein iz jaja blagotvorno djeluje na šećer u krvi i sprečava želju za slatkim. Dakle, jaja trebaju biti jedna od obveznih namirnica.

2.Mahunarke
Malo je ljudi čulo za kolecistokinin, ali to je jedan od najboljih prijatelja u borbi protiv viška kilograma. Ovaj probavni hormon smanjuje apetit prirodnim putem. Kako, dakle, doći do kolecistokinina? Znanstvenici kažu da mahunarke obiluju tim hormonom. To potvrđuju istraživanjem koje je pokazalo da je kod ljudi koji su redovno konzumirali mahune porasla razina tog poželjnog hormona. Postoje i dokazi da mahunarke održavaju razinu šećera u ravnoteži što znači da se dulje vrijeme zadržava osjećaj sitosti. Osim toga, mahunarke smanjuju i kolesterol. Pobrinite se za to da se mahunarke redovno nađu i na vašem jelovniku.

3.Kruške

Ovo voće bogato je vlaknima što znači da je zdravo, ali i da daje i dugotrajan osjećaj sitosti. Kruške sadržavaju i pektin koji smanjuje razinu šećera u krvi te na taj način pomaže u smanjenju apetita. Drugim riječima, nećete imati želju za grickalicama između obroka. To je potvrdilo i jedno brazilsko istraživanje. Znanstvenici su, naime, otkrili da su žene koje su jele kruške između obroka smršavjele znatno brže od žena koje su jele kekse u malim

yum-oh.blogspot.com

yum-oh.blogspot.com

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Želju za slatkim utažite s malo mljevenoga cimeta

količinama. Dakle, stavite i kruške na popis za kupnju namirnica.

4.Cimet

Kada vas sredinom dana uhvati slabost i želja za slatkim, uzmite tost od cjelovitih žitarica i pospite cimet po njemu. Američki znanstvenici otkrili su da male količine cimeta mogu regulirati razinu inzulina koji je najveći krivac za osjećaj gladi. Jedno istraživanje pokazalo je da četvrtina čajne žlice cimeta može smanjiti razinu šećera u krvi, kao i kolesterol. Treba napomenuti da je cimet dozvoljen u manjim količinama. Ako se znate kontrolirati, svakako uvedite i cimet u svoju prehranu.

5.Vinski ocat
To je sjajan proizvod koji daje osjećaj sitosti. Švedsko istraživanje je pokazalo da ljudi koji jedu kruh umočen u vinski ocat imaju dugotrajan osjećaj sitosti i smanjenu potrebu za čestim obrocima. Razlog je najvjerojatnije što acetatna kiselina u vinskome octu usporava prolazak hrane kroz želudac pa se javlja osjećaj sitosti. Vinski ocat od davnina je poznat i kao sredstvo za ispiranje rana, dezinfekciju posjekotina, za obloge kod udaraca i nagnječenja, dezinfekciju kože, kod upala i povišene temperature te za ispiranje usne šupljine i inhalacije kod prehlade. Riječ je, dakle, o vrlo korisnoj namirnici.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi