Diskretni švicarski luksuz, vrhunska izrada i suptilna elegancija razlozi su zbog kojih je Akris već desetljećima omiljen među najmoćnijim ženama svijeta. U vremenu stalnih promjena modne industrije, a smjene kreativnih direktora i brze transformacije postaju pravilo, Akris ostaje rijedak primjer stabilnosti i dosljednosti: obiteljski brend koji već više od sto godina mirno i uspješno posluje, stvarajući odjeću koja osnažuje žene i slavi njihovu individualnost
Princeza Charlene s razlogom slovi za jednu od najbolje odjevenih dama s kraljevskih dvora, a posljednjih mjeseci njezin stilski izričaj doživio je vidljiv zaokret: od stroge elegancije i monokromatskih kombinacija do svježih, ženstvenijih izdanja u pastelnim i jarkim bojama. U toj transformaciji, švicarska modna kuća Akris već godinama zauzima posebno mjesto među njezinim omiljenim brendovima. Upravo u Akrisovim minimalističkim, ali itekako luksuznim kreacijama princeza Charlene najčešće se pojavljuje na službenim događanjima, a sam je brend poznat po vrhunskoj izradi i diskretnoj eleganciji koja savršeno odgovara princezinom karakteru i stilu.
Akrisove haljine, poput one od raskošne guipure čipke s izrezanim točkastim uzorkom koju je nedavno nosila princeza Charlene, ističu se jednostavnim, ali profinjenim A-krojem koji diskretno naglašava struk i stvara skladnu siluetu bez obzira na tip građe. Gornji dio haljine koji je princeza Charlene nosila tijekom posjete bazenu stadiona Louis II u Monaku u društvu Brigitte Macron bio je pripijen uz tijelo i bez rukava, s elegantnim lađa izrezom, dok se donji dio širio u polukružnu, lepršavu suknju s diskretnim prorezima sa strane. Uz nju je Charlene nosila balerinke u nude nijansi, model Trompette D'Orsay s potpisom Rogera Viviera, koje odišu bezvremenskom elegancijom i profinjenim dizajnom.
Princeza Charlene je velika obožavateljica brenda
Nije slučajnost da je princeza Charlene odabrala upravo Akris za ključne trenutke svog javnog života. Ova modna kuća, poznata po suptilnom luksuzu i vrhunskoj izradi, odavno je osvojila povjerenje žena koje žele izgledati elegantno i profinjeno, ali ne i upadljivo. Akrisova estetika, koja spaja minimalizam s funkcionalnošću i naglašava individualnost, idealno se uklapa u suvremeni kraljevski stil princeze Charlene – sofisticiran, ali uvijek prirodan, snažan, ali nenametljiv. Brend je tako postao njezin zaštitni znak, a njezina odjeća često se ističe kao primjer moderne kraljevske elegancije koja inspirira žene diljem svijeta.
Sam Albert Kriemler, kreativni direktor Akrisa, često ističe kako prilikom dizajniranja novih kolekcija razmišlja upravo o tome što bi bilo prikladno za princezu Charlene i za prigodu u kojoj će se pojaviti. Njihov prijateljski odnos i česte suradnje na modnim revijama dodatno potvrđuju koliko je Akris postao neraskidivo vezan uz suvremeni kraljevski stil.
Ova povezanost s princezom Charlene najbolje ilustrira zašto Akris uživa povjerenje najutjecajnijih žena svijeta: riječ je o brendu koji razumije potrebe i osobnost žene, bez obzira na njezinu ulogu ili status. Njegove kreacije laskaju svakoj ženskoj figuri, a istovremeno odišu diskretnom elegancijom, funkcionalnošću i suvremenim šarmom.
Najveća modna kuće za koju nikada niste čuli
Upravo u toj kombinaciji tradicije i inovacije, Akris se izdvaja kao rijedak primjer iznimne stabilnosti i dosljednosti u svijetu luksuza. Dok su mnogi prestižni brendovi u posljednjim desetljećima prolazili kroz burne transformacije, smjene kreativnih direktora i povremene krize identiteta, ova švicarska modna kuća ostala je vjerna sebi, svojoj obiteljskoj tradiciji i jasnoj estetskoj viziji. U vremenu kada su modni naslovi puni dramatičnih odlazaka, povrataka i novih početaka, Akris je tiho i mirno gradio reputaciju 'najveće modne kuće za koju nikada niste čuli', kako ga je jednom opisao Financial Times.
Za razliku od većine luksuznih modnih kuća koje su u posljednjih dvadeset godina mijenjale kreativne direktore, često mijenjale smjer i identitet u potrazi za profitom ili viralnim uspjehom, Akris je ostao u rukama iste obitelji i pod vodstvom Alberta Kriemlera, koji je kreativni direktor već više od četiri desetljeća. 'Kada pogledate modne kuće danas, rijetko ćete pronaći brend koji je toliko dugo zadržao istu ruku na kormilu, istu filozofiju i istu predanost kvaliteti, kao što je to slučaj s Akrisom,' ističu modni analitičari.
Ova rijetka stabilnost nije rezultat slučajnosti, već duboke obiteljske predanosti i jasne strategije. Od samih početaka, kada je Alice Kriemler-Schoch 1922. otvorila svoj atelje u St. Gallenu, pa sve do današnjih dana, Akris je ostao neovisan, obiteljski vođen i ukorijenjen u švicarskoj tradiciji tekstilne izvrsnosti. Kroz ratove, gospodarske krize, tehnološke revolucije i promjene u društvu, brend je ostao vjeran svojim vrijednostima: vrhunskoj izradi, inovacijama u tkaninama, poštovanju prema ženi i suptilnom luksuzu koji ne vrišti, već šapuće samopouzdanje.
Takva dosljednost i mirna snaga najbolje se očituju u svakom segmentu poslovanja. Dok su drugi brendovi mijenjali dizajnere i strategije, Akris je nastavio razvijati vlastiti jezik minimalizma, funkcionalnosti i bezvremenske elegancije. 'Moja odjeća nije očita. Mrzim trendove i besramnu samopromociju. Radije bih stvorio osjećaj Selbstverständlichkeita, odnosno prirodnosti,' kaže Albert Kriemler, naglašavajući filozofiju koja je postala zaštitni znak brenda. U svijetu u kojem se pojmovi kvalitete, luksuza i autentičnosti često olako koriste, Akris je ostao 'prava stvar' – brend koji se mora doživjeti, dotaknuti i nositi da bi se shvatila njegova vrijednost.
Ova rijetka stabilnost i dosljednost omogućile su Akrisu da izgradi vjernu bazu klijentica među najutjecajnijim ženama svijeta. Od princeze Charlene od Monaka, Michelle Obame i Jill Biden, do poslovnih liderica poput Indre Nooyi i Marisse Mayer, Akris je postao sinonim za samopouzdanje, sofisticiranost i nenametljiv luksuz.
Akrisova stabilnost ogleda se i u njegovoj proizvodnji: svi komadi nastaju u Švicarskoj, u suradnji s najboljim tekstilnim kućama iz St. Gallena, Züricha i Ticina. Brend je ostao jedan od rijetkih koji je zadržao vertikalnu integraciju – svaki korak, od dizajna tkanine do gotovog proizvoda, odvija se unutar tvrtke, što jamči dosljednu kvalitetu i autentičnost.
'It' komadi i hiperprodukcija su nepoznanice
Kroz sve te godine, Akris je uspio ostati relevantan, a istovremeno izbjegao zamke hiperprodukcije, 'it' komada i kratkotrajnih viralnih uspjeha. Njihova odjeća je skupa, ali nije upadljiva; dizajn je snažan, ali uvijek u službi žene, njezine osobnosti i svakodnevnih potreba. Ova mirna snaga i dosljednost nisu prošle nezapaženo ni među stručnjacima. 'U svijetu u kojem se opisi kao što su kvaliteta, luksuz, autentičnost i umijeće razbacuju vrlo neselektivno, Akris je prava stvar. Morate ga odjenuti. Morate otići do njega i dodirnuti da biste saznali što znače te riječi', ističe Linda Fargo iz Bergdorf Goodmana.
U konačnici, Akrisova rijetka stabilnost i dosljednost nisu samo poslovna strategija, već filozofija života i rada. 'Za nas se ne radi o tome što smo postigli, već o tome da se nastavimo kretati. Uvijek se pitamo: 'Što je sljedeće?' Moda uvijek označava kretanje naprijed, a za nas znači neprestan proces razvoja koji vjerojatno neće nikada stati,' piše Kriemler u 'Selbstverständlich'.
Luksuzna moda iz Švicarske
Akris je švicarski luksuzni modni brend čija je povijest, filozofija i suvremeni utjecaj primjer kako se obiteljska tradicija, inovacija i umjetnička vizija mogu spojiti u globalni fenomen. Ova modna kuća, koja je 2022. obilježila stotu obljetnicu, utemeljena je u St. Gallenu, gradu s bogatom tekstilnom poviješću, a danas je jedini švicarski brend na kalendaru Pariškog tjedna mode i jedan od najcjenjenijih među moćnim ženama svijeta. Njegova priča, isprepletena s poviješću švicarske tekstilne industrije i obiteljskom predanošću, pruža fascinantan uvid u evoluciju luksuza, ženskog osnaživanja i suvremene estetike.
Povodom jubileja, snimljen je 90-minutni dokumentarac 'Akris, Fashion With a Heritage', koji prati Alberta i Petera Kriemlera kroz pripreme za jubilej, izradu kolekcija, suradnje s umjetnicima i probe s princezom Charlene od Monaka, pokazujući da je srce brenda uvijek obitelj, strast i opsesija kvalitetom. 'Moda nije samo slika. Opsjednutost kvalitetom, komadi napravljeni da traju – i uvijek, obitelj i nevjerojatni, strastveni ljudi – to su stvari koje su uvijek u srcu Akrisa,' ističe Albert Kriemler.
St. Gallen je od 15. stoljeća bio središte europske tekstilne industrije, poznat po izradi najfinijih tkanina i vezova. Početkom 20. stoljeća, više od polovice svjetske proizvodnje veza dolazilo je iz ovog grada, a inovacije poput prvih industrijskih strojeva za vezenje dodatno su učvrstile njegovu reputaciju. U takvom okruženju, gdje su kvaliteta i inovacija bili svakodnevica, 1922. godine Alice Kriemler-Schoch, tada 26-godišnjakinja, otvara mali atelje i počinje šivati pregače od lokalnih tkanina. 'Nikad ne smiješ reći da nešto ne možeš; samo pokušaj, a onda ćeš iznenada shvatiti da to možeš', zapisala je Alice u svom dnevniku, pokazujući duh upornosti i inovativnosti koji je ostao u srži brenda.
Alice je vrlo brzo stekla reputaciju među najstiliziranijim ženama regije, koristeći isključivo lokalne materijale, često bogato vezene, što je dodatno podupiralo švicarsku tekstilnu tradiciju. Kako je posao rastao, Alice je 1939. kupila poslovnu zgradu koja i danas ostaje matična baza Akrisa. Nakon smrti supruga, sin Max Kriemler pridružuje se obiteljskom poslu 1944. godine, isprva pomažući u prodaji, ali ubrzo preuzima veću ulogu i postaje direktor. Shvatio je da pregače, koliko god bile kvalitetne, neće dugoročno osigurati rast i prepoznatljivost brenda, pa je širio asortiman na kapute i odijela, uvodeći Akris u svijet visoke mode i luksuzne konfekcije.
Godine 1960. Max daje brendu ime Akris, koristeći inicijale iz imena svoje majke Alice – što je bio simbol duboke povezanosti obitelji i posla. Pod njegovim vodstvom, Akris surađuje s pariškim dizajnerima poput Teda Lapidusa i Givenchyja, a njihovi ateljei izrađuju kolekcije i za druge modne kuće. Max uvodi i talijansku tehniku 'double-face', kojom se izrađuju luksuzni kaputi i odijela s dvije jednako reprezentativne strane tkanine – inovacija koja postaje zaštitni znak brenda.
Dolazak Alberta i Petera Kriemlera - transformacija u globalni brend
Albert Kriemler, Maxov sin, odrastao je uz šivaće strojeve i modne časopise, a već s 11 godina počinje crtati modne skice. Nakon završetka srednje škole trebao je otići na praksu kod Givenchyja u Pariz, no iznenadna smrt očevog poslovnog partnera mijenja planove: s 19 godina, Albert preuzima kreativno vodstvo Akrisa 1980. godine, dok mu se brat Peter 1987. pridružuje kao izvršni direktor. 'Odrastao sam uz postojano zujanje šivaćih strojeva', prisjeća se Albert, koji je već kao dječak gutao svaku riječ iz časopisa Women's Wear Daily i sanjao o modnim pistama.
Albertova vizija bila je jasna - spojiti švicarsku preciznost, inovaciju i suvremenu estetiku s potrebama moderne žene. 'Kada dizajniram odjevni predmet, uvijek imam na umu ženu koja ga nosi: može li u njemu putovati, je li tkanina dovoljno lagana da se osjeća slobodno i opušteno? Prvo treba poslužiti njoj', ističe Kriemler. Njegov pristup dizajnu uvijek polazi od tkanine: 'Kad dodirnem tkaninu, ona mi govori što mogu učiniti s njom. Onda počnem crtati.' Iz te točke Kriemler razmatra životni stil žene – kamo ide, što radi, kako se želi osjećati – i nastavlja stvarati najprofinjenije komade za svaki trenutak u njezinom užurbanom životu. 'Kada žena uđe u sobu, želim da ljudi prvo primijete njezinu osobnost, a zatim odjeću', naglašava Kriemler.
Obiteljski duh i osobni pristup klijentima ostali su temelj Akrisa. Albertova majka Ute bila je ključna za odnose s američkim partnerima, a njezina elegancija i neposrednost ostale su inspiracija Albertu kroz godine. 'Albertova majka Ute bila je uvijek u srcu brenda, ne samo po svom stilu već i po lakoći i samopouzdanju. Bila je Albertova muza i inspiracija godinama,' ističe Linda Fargo iz Bergdorf Goodmana.
Ute je osobno predstavljala kolekcije u New Yorku, gradila dugogodišnje prijateljstvo s klijentima i bila ključna za uspjeh na američkom tržištu. 'Ute bi bila na prodajnom sastanku i čekala da te pozdravi. Ona bi te provela kroz kolekciju', prisjeća se Roopal Patel iz Saksa.
Akris i moćne, slavne i utjecajne žene
Akris je omiljen među ženama koje su liderice u svojim područjima – poslovnim ženama, političarkama, umjetnicama i članicama kraljevskih obitelji. Akris je oduvijek bio brend namijenjen ženama koje žele sofisticiranost bez pretencioznosti. Alice je odijevala najstiliziranije žene regije, a danas Akris nose svjetske liderice, glumice i članice kraljevskih obitelji - od Michelle Obame i Jill Biden, preko princeze Charlene od Monaka, do Cate Blanchett, Amal Clooney i Angeline Jolie. Akris vole i nose i Cate Blanchett, Susan Sarandon, Sheryl Sandberg, Marissa Mayer, Christine Lagarde, Emily Blunt, Nicole Kidman, Alicia Keys, Robin Wright, Shakira, te princeza Caroline.
Indra Nooyi, bivša CEO PepsiCo-a, izjavila je: 'Ako sada pogledate moj ormar, on sadrži oko 65 posto Akrisa. Obožavam krojenje brenda i samopouzdanje koje mi njihova odjeća daje... Kažu da odjeća čini čovjeka. Ja vam kažem: odjeća čini i ženu – ako je to prava odjeća'.
Za Alberta Kriemlera, moda je alat za osnaživanje: 'Moda je jezik, ali prije svega je razgovor između žene, njezina tijela i njezine odjeće'. Njegov cilj je stvoriti odjeću koja osnažuje ženu, naglašava njezinu individualnost i pruža joj slobodu. 'Moja odjeća nije očita. Mrzim trendove i besramnu samopromociju. Radije bih stvorio osjećaj Selbstverständlichkeita, odnosno prirodnosti', kaže Kriemler. To je ideja koja se često primjenjuje i u arhitekturi, području njegovog trajnog interesa, čiji je rad inspiriran visoko teksturiranim pročeljima i suvremenom umjetnošću.
Opipljiv luksuz
Akris je pionir u korištenju dvostranih tkanina ('double-face'), digitalnog printanja na svilu, LED-veza i upotrebe konjske dlake na torbama i detaljima. Konjska dlaka, nabavljena iz Mongolije, koristi se za luksuzne torbe Ai, a obrada je izuzetno zahtjevna: tkanje se izvodi na strojevima iz 19. stoljeća i dnevno se proizvede tek 2,5 metra materijala. Trapezoidna forma, inspirirana arhitekturom, postala je zaštitni znak brenda, vidljiva na torbama, remenima i patentnim zatvaračima.
Brend surađuje s najboljim švicarskim tekstilnim kućama, poput Bischoff Textil, Forster Rohner i Jakob Schlaepfer, čime osigurava inovaciju i vrhunsku izradu. Kolekcije su često inspirirane suvremenim umjetnicima, a izložba 'Akris. Fashion. Selbstverständlich' u Muzeju za dizajn u Zürichu prikazala je najvažnije suradnje, od Thomasa Ruffa do Sou Fujimota. U suradnji s Ruffom nastala je kolekcija s LED-vezenim svilama, dok je s Fujimotom razvijen inovativni pristup slojevitim, prozračnim materijalima. 'Najviše cijenim kod ovih suradnji to što kolekcija nastaje iz intenzivne interakcije s umjetnicima ili njihovim nasljednicima. To je otvorena suradnja gdje dijelim cijeli proces dizajna s najvećim poštovanjem prema umjetnosti,' naglašava Kriemler.
Uz to, Akris je poznat po upotrebi najfinijeg kašmira, svile i vune. Njihove dvostrane tkanine omogućuju izradu laganih, fleksibilnih i luksuznih odjevnih predmeta bez podstave, s ručno završenim rubovima i nevidljivim šavovima. 'Cijena je relativna kada se radi o kvaliteti. Ulažem u materijale jer odjeća mora biti lijepa i praktična', naglašava Kriemler.
Akrisova estetika temelji se na minimalističkoj, ali sofisticiranoj liniji. Haljine, kaputi i odijela poznati su po savršenom kroju, čistim linijama i funkcionalnim detaljima. 'Najstrašnije mi je kad žena uđe u prostoriju i prvo pogledate njezinu odjeću, a zatim shvatite tko je nosi. To nije ono što želim činiti', ističe Kriemler. Kolekcije su često inspirirane suvremenom umjetnošću, arhitekturom i inovacijama u tekstilu, a svaka kolekcija donosi novu interpretaciju klasičnih oblika i motiva.
Most između mode i umjetnosti
Akris je poznat po suradnjama s umjetnicima i arhitektima poput Carmen Herrere, Egona Schielea, Gustava Klimta, Sou Fujimota i Thomasa Ruffa. Ove suradnje rezultirale su inovacijama poput LED-veza, digitalnog printa na svili i slojevitih materijala, čime je Akris postao jedinstven u modnom svijetu.
Jedan od najvažnijih doprinosa Alberta Kriemlera suvremenoj modi je njegova strastvena posvećenost umjetničkim suradnjama. Kriemler je poznat po tome da u svakoj kolekciji traži inspiraciju u suvremenoj umjetnosti, arhitekturi ili fotografiji, često surađujući izravno s umjetnicima. Tako je kolekcija za jesen/zimu 2014. nastala u suradnji s njemačkim fotografom Thomasom Ruffom, čije su astronomske fotografije pretočene u LED-vezeni svileni crêpe. 'Moje slike su dvodimenzionalne i prilično ukočene jer su iza stakla. Bilo je stvarno nevjerojatno vidjeti kako moje slike idu oko kuta, oko noge, niz rame. To je nešto što nikad prije nisam vidio', prisjeća se Ruff.
Suradnja s japanskim arhitektom Souom Fujimotom za kolekciju proljeće/ljeto 2016. donijela je inovativne slojevite materijale i prozračne siluete, dok su radovi Carmen Herrere, Imija Knoebela, Gete Brătescu i Reinharda Voigta također pretočeni u Akrisove kolekcije. 'Ono što najviše cijenim kod ovih suradnji je što kolekcija nastaje iz intenzivne interakcije s umjetnicima ili njihovim nasljednicima. To je otvorena suradnja gdje dijelim cijeli proces dizajna s najvećim poštovanjem prema umjetnosti,” ističe Kriemler.
Izložba 'Akris. Fashion. Selbstverständlich' u Muzeju za dizajn u Zürichu prikazuje stotinu dizajna i umjetničkih suradnji, a posjetitelji mogu dotaknuti tkanine i isprobati kapute, što je rijetkost u modnim muzejima. Ova izložba, kao i monografija 'Akris: A Century in Fashion: Selbstverständlich', svjedoče o filozofiji prirodne samorazumljivosti, estetici koja je nenametljiva, ali moćna, baš kao i žene koje Akris odijeva.
Globalna ekspanzija i evolucija mode
Akris je danas jedina švicarska modna kuća na službenom kalendaru Pariškog tjedna mode, s više od 18 butika i prodajom na više od 300 maloprodajnih mjesta diljem svijeta. Brend je stekao reputaciju odjećom za moćne žene koje žele izgledati sofisticirano, ali ne previše mondeno. 'Kada princeza Charlene uđe u prostoriju u Akris haljini, njezina osobnost dolazi do izražaja prije same odjeće', ističe Albert Kriemler.
Akris je i dalje u obiteljskom vlasništvu, a Peter Kriemler, izvršni direktor, zaslužan je za širenje brenda na azijsko tržište i razvoj globalne mreže butika. Brend je poznat po tome što je zadržao vertikalnu integraciju – svaki korak, od dizajna tkanine do gotovog proizvoda, odvija se unutar tvrtke, što jamči dosljednu kvalitetu i autentičnost.
U lipnju 2025. Akris je otvorio svoj prvi samostalni butik u Chicagu u četvrti Gold Coast. Dvokatna trgovina, površine 325 četvornih metara, razvijena je u suradnji s dizajnerskim uredom David Chipperfield Architects i predstavlja novi koncept dizajna za brend. Vanjski izgled kombinira originalnu crvenu ciglu s modernističkim metalno-staklenim pročeljem, dok interijer odiše prozračnošću i sofisticiranošću – od aluminijskih šipki i kablova na kojima 'lebdi' odjeća, do garderoba obloženih konjskom dlakom i kašmirom. Prizemlje je posvećeno torbama i dodacima, dok je gornji kat rezerviran za kolekcije Akris i Akris Punto. 'Bilo nam je važno sačuvati povijesnu fasadu, ali i uvesti nešto novo – metalno-staklenu fasadu u najboljem duhu Chipperfieldove arhitekture. Davidovo djelo priznaje da arhitektura nije statični artefakt – to je ono što volim i kod mode: uvijek postoji evolucija,' izjavio je Albert Kriemler.
Bez samopromocije
Za razliku od većine modnih dizajnera, Kriemler se ne bavi samopromocijom. 'Uvijek sam bio iza scene. Ne želim da svijet gleda i komentira, da sudjeluje u mom privatnom životu', kaže Kriemler. Njegov dom u živopisnom zelenom krajoliku iznad Akrisovog korporativnog sjedišta djelomično je zamišljen kao počast arhitektu Adolfu Loosu, a njegova privatna kolekcija umjetnina i suradnje s arhitektima dodatno potvrđuju njegovu strast prema kulturi, estetici i inovaciji.
Kriemlerov krug prijatelja čine umjetnici, arhitekti i dizajneri, a mnogi su izravno inspirirali njegove modne kolekcije ili surađivali s njim na razvoju Akrisovih tkanina. Njegov dom, dizajniran kao moderna vila s umjetničkim vrtom, sadrži radove poznatih umjetnika i arhitekata, a interijer je prepun knjiga, umjetnina i dizajnerskog namještaja.
Albert Kriemler smatra da je svrha mode učiniti život žene manje kompliciranim i poboljšati, umjesto sakriti, njezinu prirodnu ljepotu i gracioznost. 'Vjerujem da kada moda iza sebe ima narativ i koncept vođen dizajnom, najzanimljiviji odjevni komadi također mogu prijeći u umjetničke forme', objašnjava Kriemler. Njegov znanstveni stav prema razvoju i tehnici nužno je spor proces i sve je više u suprotnosti s industrijom. Ako išta definira ovaj brend, to je postojan tempo kojim je rastao cijelo stoljeće od osnivanja. 'Za nas se ne radi o tome što smo postigli, već o tome da se nastavimo kretati. Uvijek se pitamo: 'Što je sljedeće?' Moda uvijek označava kretanje naprijed, a za nas znači neprestan proces razvoja koji vjerojatno neće nikada stati', piše Kriemler u 'Selbstverständlichu'.
'Moda je uvijek o osobi prije svega. Za mene je ono što nosite na koži ključno. Odjeća ne bi trebala biti samo za gledanje; trebali biste se osjećati zaštićeno i osnaženo kroz njezinu udobnost. Moda je jezik, to svi znamo. Ali prije svega, to je razgovor između žene, njezina tijela i njezine odjeće', zaključuje Kriemler.