LUKSUZ ZA NAJMLAĐE

Dizajneri novi izvor zarade pronašli u opremi za bebe

27.12.2011 u 08:59

Bionic
Reading

Trend luksuznih modnih marki koje ulaze u tržište odjeće i opreme za djecu se nastavlja, a talijanska se modna kuća Fendi udružila s Inglesinom, proizvođačem opreme za bebe, pa će slavni logotip 'F' uskoro krasiti dječja kolica, auto-sjedalice i nosiljke za bebe

Oprema za bebe bit će dizajnirana u skladu s klasičnim stilom talijanske modne kuće, piše Yahoo, pa će kolica i nosiljke za bebe uz kultni logotip 'F' biti dizajnirane u nijansama mahagonija, bež i plave boje. Komadi će se u odabranim trgovinama pojaviti sljedeće godine.

2008. godine Fendi se udružio s japanskom markom Aprica u dizajnu i proizvodnji opreme i igračaka za djecu, a ova vijest prati rastući trend potražnje za dizajnerskim komadima za bebe.

Možda je trend potaknut potezima slavnih poput Victorije Beckham koja svoju pet mjeseci staru kćer Harper Seven redovito odijeva u odjeću marki poput Chloe i Stelle McCartney, ali analitičari primjećuju kako na tržištu nikada nije bilo više interesa za dizajnerskim komadima za djecu.

Baby Dior prodaje bredirane dude za 50 dolara, Versace je nedavno otvorio svoju prvu trgovinu Young Versace u Milanu u kojoj prodaju bočice s uzorkom leoparda i kristalima Swarovski, a Vera Wang, Oscar de la Renta i Roger Vivier najavljuju svoje dječje kolekcije ovog mjeseca.