DUGOROČNA RJEŠENJA

10 superjednostavnih savjeta za vitkost

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 25.10.2010 08:47
  • Objavljeno 25.10.2010 u 08:47
žena dijeta jabuka

žena dijeta jabuka

Izvor: Corbis / Autor: Corbis

Ne želite patiti na iscrpljujućim dijetama, ali ipak želite biti vitki? Postoje jednostavni trikovi koji ne donose rezultate na kratke staze, ali su dugoročno sjajna rješenja

Niz svakodnevnih sitnica utječe na dobivanje kilograma. Riječ je o stvarima kojima ne posvećujemo preveliku pažnju jer nam se čine beznačajne. Međutim, ključ je baš u jednostavnosti. Ako želite trajni rezultat vitkosti, ova jednostavna rješenja dobro će vam doći.

1. Prirodni sok od mrkve čini čuda za vitku liniju. Dokazano je da ćete, ako dnevno popijete samo jednu čašu prirodnog soka od mrkve tijekom šest tjedana, izgubit jedan kilogram.

2. Dok jedete, nikako nemojte gledati televiziju. Istraživanjima je dokazano da se uz gledanje televizije u organizam unese veća količina hrane. Izraženo u brojkama – oko tri kilograma godišnje.

3. Stvorite naviku pijenja zelenog čaja. Osim što je izvrstan antioksidans, zeleni čaj potiče bolje djelovanje metabolizma. Rezultat je, dakako, brže sagorijevanje kalorija.

4. Mnogi savjetuju da treba jesti često, ali u malim količinama. To je dobar savjet kojega se treba pridržavati. Ako su razmaci između obroka predugi, ogladnjet ćete i pojesti znatno više nego što vam treba, a organizam će imati problema s probavljanjem velike količine hrane.

5. Nastojte što češće jesti špinat. Naime, dokazano je da špinat pridonosi boljem prerađivanju masnoće u tijelu. Naravno, koristan je i za mnoge druge stvari, stoga neka se na vašem jelovniku nađe barem jednom u dva tjedna.

6. Nemojte jesti dok hodate. Dokazano je da se tako u organizam unosi veća količina hrane. Kad objedujete, sjednite i jedite u miru.

7. Jabuke su na glasu kao zdravo voće, ali su i sjajni saveznici vitkosti. Ako pola sata prije obroka pojedete jabuku, pojest ćete manje hrane.

8. Iako mnogi negiraju njegovu vrijednost, činjenica je da je crveno meso iznimno zdravo. Ono čuva mišićnu masu što je dobro jer mišići troše više kalorija od masnoće. Ipak, nemojte pretjerivati s količinama.

9. Umjesto grickalica poput čokoladica i keksa, birajte prirodne grickalice. Suho voće, svježe voće ili orašasti plodovi bit će sjajna zamjena, a u organizam ćete unijeti manje kalorija.

10. Tjelovježba je nužna, ali nemojte je prakticirati sami. Nagovorite prijatelje da vam se pridruže jer je dokazano da se u društvu gubi više kalorija. Zašto? Tajna je u motivaciji koja raste u dobrom društvu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi