15. SEMPL

Najaktualnije medijske teme u Portorožu

30.10.2013 u 12:19

Bionic
Reading

I ove će se godine odvijati natjecanje za nagrade za najbolje medijske projekte godine Sempler

U slovenskom Portorožu 28. i 29. studenoga bit će održan Seminar medijskih trendova (SEMPL). U svojoj već petnaestoj godini postojanja Sempl će ponuditi aktualne trendove i smjernice razvoja medijsko-komunikacijskog područja u jadranskoj regiji.

I ove će se godine odvijati natjecanje za nagrade za najbolje medijske projekte godine Sempler. Medijski stratezi, klijenti i mediji na njemu predstavljaju svoje najbolje projekte i bore se za zlatne semplere u šest natjecateljskih kategorija te glavnu nagradu veliki sempler koja se dodjeljuje najboljoj medijskoj strategiji protekle godine. Više od dvadeset uglednih međunarodnih i regionalnih govornika na konferenciji će obrađivati najaktualnije trendove na području medijsko-komunikacijskog područja.

Zainteresirani mogu do 8. studenoga prijaviti svoje radove u sljedećim kategorijama: A - strateška upotreba medijskog interneta, B - inovativna upotreba komunikacijskog kanala, C - najbolja ciljana akcija, D - najbolja iskustvena akcija, E - najbolja upotreba digitalnog okružja i F - najbolja akcija na društvenim mrežama. Deveteročlani žiri za nagrade Sempler, u kojem su ugledni medijsko-komunikacijski stručnjaci iz jadranske regije, vodit će Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd.

Akcija jeftinijih kotizacija završava 8. studenoga. Dotad je cijena 370 eura, a nakon 8. studenog 425 eura. Sempl će imati i svoj blog na kojemu će se predstaviti značajni blogeri iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Srbije i Slovenije.