najbolji rezultat za Hrvatsku

Dvije hrvatske agencije osvojile dva Canneska lava za tržišno komuniciranje

  • Autor: D.A.M./Hina
  • Zadnja izmjena 22.06.2021 20:15
  • Objavljeno 22.06.2021 u 16:23
tportal

Izvor: Pixsell / Autor: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Na festivalu kreativnosti Cannes Lions, agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je brončanog lava za branding, dok je agencija MediaCom Zagreb brončanog lava dobila za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije na projektu Dogvertising, priopćili su u utorak

Festival kreativnosti Cannes Lions, održava se online od 21. do 25. lipnja, a dva Canneska lava predstavljaju najbolji rezultat za Hrvatsku na ovom natjecanju, ističe se u priopćenju agencije Bruketa&Žinić&Grey. Agencija Bruketa&Žinić&Grey osvojila je brončanog lava za Untouched by Light – rebranding pjenušavog vina, a MediaCom Zagreb je nagrađena za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije na projektu Dogvertising, realiziranom u suradnji s Go2Digitalom.

Untouched by Light je projekt kojim su Bruketa&Žinić&Grey i Radgonske gorice umjesto tradicionalnog oglašavanja kreirali novi proizvod, prvo pjenušavo vino na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome mraku. Odgovor je to na znanstveno istraživanje koje potvrđuje negativan utjecaj svjetla na vinske arome, posebno na pjenušce. Navode da je, zahvaljujući medijskom interesu i unatoč pandemiji, njihovo pjenušavo vino dospjelo na prodajna mjesta kao što su Casamona u St. Moritzu i luksuzne trgovine u Kini.

'Ne morate biti bogati da bi svijet pričao o vama, morate samo raditi nešto zanimljivo. Kreativnost iz reklamnih agencija može se koristiti za puno više od kreiranja reklama', izjavio je kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, Davor Bruketa. 

Projektom Dogvertising agencija MediaCom Zagreb je u suradnji s Go2Digitalom napravila digitalnu inovaciju koja je uz kreativno korištenje formata omogućila ciljano oglašavanje prema vlasnicima pasa. Razvili su algoritam koji u stvarnom vremenu prepoznaje psa i taj signal koristi za pokretanje oglasa na ekranima vanjskog oglašavanja.  Algoritam je prepoznavao i specifičnosti pasa kako bi preporučio oglas za adekvatan proizvod. 

'Ideja da kamere istreniramo da razumiju kako se ispred njih nalazi pas omogućila nam je postizanje gotovo stopostotne preciznosti pokretanja oglasa pred vlasnicima pasa', izjavio je Marko Matejčić, direktor za strateško planiranje u MediaComu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!