DISTRIBUCIJA APARATA

Tedeschi dobio unosan posao s Philipsom težak 27 milijuna kuna

08.09.2015 u 14:56

Bionic
Reading

Philips Hrvatska i Atlantic Grupa dogovorili su suradnju kojom od rujna Atlantic preuzima distribuciju proizvoda iz Philipsove Consumer Lifestyle divizije na hrvatskom tržištu. Riječ je o dijelu Philipsa koji proizvodi aparate za osobnu njegu te male kućanske aparate, a godišnja je vrijednost ugovora 27 milijuna kuna, priopćeno je u utorak iz Atlantic grupe u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija

Atlantic preuzima distribuciju u svim kanalima prodaje na hrvatskom tržištu (maloprodaja, elektro kanal, online prodaja, pharma kanal).

Vrijednost ugovora za 2016. iznosi 27 milijuna kuna, sa značajnim potencijalom rasta prometa, navodi se.

'Novo partnerstvo za Atlantic predstavlja priznanje izvrsnosti u distribuciji. Phillips je kompanija s preko 120 godina tradicije u kreiranju industrijskih trendova i zadovoljavanju potreba potrošača, pa svakako predstavlja zadovoljstvo da je jedan od vodećih svjetskih brendova upravo Atlantic prepoznao i odabrao kao distribucijsku podršku, s uhodanim timom koji odlično poznaje tržište i njeguje kvalitetne odnose s kupcima. Ovime se Atlantic još jednom afirmira kao regionalni distribucijski lider koji svojim partnerima omogućuje kvalitativno i kvantitativno unapređenje distribucije te jačanje promocije brenda', ističu u Atlanticu.

Royal Philips jedna je od vodećih svjetskih tehnoloških tvrtaka raznovrsnih poslovnih aktivnosti, primarno usmjerena na poboljšanje kvalitete života kroz inovacije u područjima zdravstvene njege, potrošačke tehnike i rasvjete. Osnovana je 1891. godine u Nizozemskoj i sjedište joj je u Amsterdamu. Kompanija posluje u više od 100 zemalja, a u 2014. zabilježila je ukupnu prodaju u vrijednosti od 21,4 milijarde eura.

Atlantic grupa vodeći je distributer robe široke potrošnje u Jugoistočnoj Europi, gdje posluje kroz 16 distributivnih centara, ima direktnu dostavu na preko 60 tisuća dostavnih mjesta u regiji, s više od tisuću dostavnih vozila te visoko razvijenom tehnologijom i znanjem u upravljanju ključnim kupcima, upravljanju kategorijama proizvoda, logistici i trade marketingu, poručuju iz Atlantica.