natječaj KodiraONA

Studenac nastavlja poticati izvrsnost žena u digitalnim tehnologijama

08.03.2024 u 13:36

Bionic
Reading

Studenac drugu godinu zaredom otvara natječaj KodiraONA, nastavljajući poticati izvrsnost i osnaživanje žena u području digitalnih tehnologija i analitike podataka, objavili su iz te kompanije

Prijaviti se mogu sve žene iz Hrvatske s osnovnim znanjem o prediktivnoj analitici i poznavanjem barem jednog programskog jezika. Prijave na natječaj otvaraju se 8. ožujka, simbolično na Međunarodni dan žena, a prijaviti se mogu na mrežnoj stranici projekta www.studenac.hr/kodiraona/.

Studenac poslovanje temelji na poboljšanju učinkovitosti i uvođenju inovacija, a u tome važnu ulogu ima njihov centar izvrsnosti - Studenac Digital. Pri tome koriste naprednu analitiku koja im omogućava da se još više približe kupcima ispunjavajući njihove potrebe, a samo poslovanje učini učinkovitijim i agilnijim.

Stoga će natjecateljica koja pokaže preciznost, znanje i kreativnost te bude najuspješnija u rješavanju natječajnog zadatka osvojiti sudjelovanje u mentorskom programu s timom Studenac Digitala u Zagrebu. Tijekom šestotjednog mentorstva pobjednica će imati priliku raditi zajedno s data znanstvenicima i data inženjerima u Studencu te naučiti više o primjeni prediktivne analitike u dinamičnom sektoru maloprodaje. Uz to će osvojiti i dodatnu vrijednu nagradu - pretplatu na edukativnoj platformi Coursera koja je partner s više od 275 vodećih svjetskih sveučilišta i kompanija.

'Projektom KodiraONA želimo istaknuti i nagraditi strast, znanje i izvrsnost žena u digitalnim vještinama. Vjerujemo kako raznolikost u tehnološkom sektoru potiče inovacije i stvara vrijednost za naše poslovanje i zajednicu. Ovaj natječaj je platforma za ambiciozne žene koje žele unaprijediti svoje vještine i doprinijeti digitalnoj transformaciji maloprodaje. Pozivamo sve zainteresirane da se prijave, podijele svoje ideje i pridruže nam se u stvaranju budućnosti koja je učinkovitija i inkluzivnija', istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.

Natječajni zadatak je okarakterizirati svaki Studenac dućan prema utjecaju ljetne sezone i povećanog broja kupaca, svrstavajući ih kao turističke ili ne-turističke. Sudionice će dobiti smjernice i kod za pristup javno dostupnim podacima o lokacijama, statističkim i geoprostornim podacima te turizmu i prometu. Ocjenjivat će se točnost i kreativnost pristiglih rješenja te odabrati pobjednica, a rok za predaju rješenja je 29. ožujka 2024. godine.